Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt bra, och gammalDet lät ju gött med en blend!!![]()
Dom kastade in handduken i höstasHöll till i ett fantastiskt runt hus med helikopterplatta vid Rådasjön som en rik uppfinnare en gång byggde.
Orval använder 2 jäst för att brygga. Den första är en typisk belgisk jäst för att i senare steg köra med nån ”surjäst”. Dålig koll på orval men det är deras första jäst jag använder i den där. Den är lagrad i 6 dagar så den börjar närma sig nu. Vilket år som helst.Här var det en Tripel som kom på posten i veckan från KS egen ”Brew Master” vilket är titeln jag skulle ge @Magnus Ö-o om jag styrde över titlarna.
Hur som helst inga tvivel om stil och smak profil en tripel som det skall vara. Var det Westmalle jäst i denna kanske?
![]()
Den är helt klart med och slåss om den titelnVärldens bästa lager?
![]()
Ingen fara alls. Ser ut som frukostdryck.Börjar tidigt idag!
![]()
Hur var den?En Amber Ale ikväll från Madtree
![]()
Sådär, lite tunn i smaken, växte lite på slutet, men inte något jag kommer köpa igenHur var den?
En kompis tyckte vi skulle köra ölprovning när vi samtidigt har pokerhelg. Jag ska ta med mig 4st varav denna ölrackare är en av de som står i källaren och väntar om den får åka med.
Kan bli en tung pokerhelg med bristfälliga beslut.![]()
Den kan vara med som reserv..Sådär, lite tunn i smaken, växte lite på slutet, men inte något jag kommer köpa igen