Klart att det är, men det hade varit ännu bättre om det både var ett reklamstunt och något som man kunde köpa som en kul grej!hehe, tror nog att det är ett s.k. reklamstunt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart att det är, men det hade varit ännu bättre om det både var ett reklamstunt och något som man kunde köpa som en kul grej!hehe, tror nog att det är ett s.k. reklamstunt![]()
Finns ju redan en variant av den där fast som inte marknadsförs för öl.borde egentligen finnas marknad för den där prylen. tex för alla cykelbud som levererar mat![]()
Ohh, Friends Company Brewing! Bra skit!![]()
Den HÄR, den är bra!
Köpte den på glasbanken för någon vecka sedan! Släpptes på systemet i måndags också, så beställde några till då, finns fortfarande 1500 kvar så kör på!Ohh, Friends Company Brewing! Bra skit!Var hittade du den?
![]()
Najs, lär bli en beställning.Köpte den på glasbanken för någon vecka sedan! Släpptes på systemet i måndags också, så beställde några till då, finns fortfarande 1500 kvar så kör på!![]()
Det tycker jag! Har inte provat något från Friends tidigare, gick efter Morgondagens som jag vet gör bra skit! Har du något från Friends att rekommendera?Najs, lär bli en beställning.![]()
Beställde precis fyra stycknaKöpte den på glasbanken för någon vecka sedan! Släpptes på systemet i måndags också, så beställde några till då, finns fortfarande 1500 kvar så kör på!![]()
Jag har testat nästan allt från Friends, är några av mina gamla kompisar från Helsingborg som är med och driver det. Jag tycker att deras Sunshine DIPA är riktigt trevlig.Det tycker jag! Har inte provat något från Friends tidigare, gick efter Morgondagens som jag vet gör bra skit! Har du något från Friends att rekommendera?![]()
Härligt! Gillar du hallon kommer du nog inte bli besvikenBeställde precis fyra styckna![]()
Jaha, fan vad kul! Ska försöka få tag i några därifrån! Gör det, deras collabs med Mikrofonbryggeriet är bland det bästa jag vet i surisväg, speciellt Puppethead, finns också fortfarande att beställa på systemet! Bats som släpptes i måndags tog slut ganska direktJag har testat nästan allt från Friends, är några av mina gamla kompisar från Helsingborg som är med och driver det. Jag tycker att deras Sunshine DIPA är riktigt trevlig.Morgondagens har jag aldrig testat något ifrån, får beställa hem lite därifrån också.
![]()
Såg det, beställde allt de hade i beställningssortiment nu, haha.Härligt! Gillar du hallon kommer du nog inte bli besviken
Jaha, fan vad kul! Ska försöka få tag i några därifrån! Gör det, deras collabs med Mikrofonbryggeriet är bland det bästa jag vet i surisväg, speciellt Puppethead, finns också fortfarande att beställa på systemet! Bats som släpptes i måndags tog slut ganska direkt![]()
Denna tråd levererar som vanligt! Tackar för tipsen, blev en beställning av ett par sura.Härligt! Gillar du hallon kommer du nog inte bli besviken
Jaha, fan vad kul! Ska försöka få tag i några därifrån! Gör det, deras collabs med Mikrofonbryggeriet är bland det bästa jag vet i surisväg, speciellt Puppethead, finns också fortfarande att beställa på systemet! Bats som släpptes i måndags tog slut ganska direkt![]()
Tala för dig själv![]()
Suger på denna ikväll och tänker återigen att saison är en underskattad ölstil.
Saison är en av mina favoriter med som jag gärna återvänder till. Däremot är stilen så långt ifrån hipp som den kan bli så det görs rätt få bra Saison som hamnar i Sverige, i alla fall som jag får upp på min radar.Tala för dig självSaison är en av mina favoritstilar! Mycket har jag hunnit lessna på genom åren, men saison kan man alltid återvända till. Och precis som en gammal vän man inte har sett på länge så fortsätter man bara där man var sist.
Apropå tröttna på - vilken/vilka ölstilar riskerar att falla under den kategorin för er?
Själv känner jag at New Englad IPA är på väg att hamna där. Det var kul ett tag, men nu får man gärna gå vidare och brygga lite annat för min del. Lite som det var med att allt skulle vara ”Barrel Aged” runt 2010, eller trenden med att torrhumla till förbannelse som följde efter det.
Häftigt! Beställde du samtliga som nyligen dök upp på glasbanken? Hur var den?
Japp jag beställde samtliga men hann bara dricka den här ikväll. Var rätt bra, tyckte Wizards öl var bättre dock.Häftigt! Beställde du samtliga som nyligen dök upp på glasbanken? Hur var den?
Trevligt!Japp jag beställde samtliga men hann bara dricka den här ikväll. Var rätt bra, tyckte Wizards öl var bättre dock.
Tack för tipset! La just en beställning på lite finare grejerTrevligt!
Ett tips till alla i tråden, Glasbanken kör gratis frakt idag! Jag passade på att köpa alla från Fermenterarna jag också!![]()
Härligt! Vad blev det för kul?Tack för tipset! La just en beställning på lite finare grejer![]()