Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mumma!Fick feeling efter första.
![]()
Mycket banan i denna!
Nä, de är köpta på klostret för några år sedan.Mumma!
Har du fått tag i Westvleteren i Sverige?
Hygglig dag det där. Flandern är oslagbart. Blir not en vända till vårklassikerna i år om inget kommer emellan.Apråpå tossiga munkar..
![]()
Vägen dit gick genom...
![]()
.. och över..
![]()
kom lite sent, shoppen var stängd men jag fick köpa några ”utsmugglade” flaskor från baren. Då och där är ölen såklart den bästa jag någonsin druckit. För att inte sabotera minnet så gav jag bort flaskorna när jag kom hem. En episk dag, lite trött efter 17-20mil..
![]()
Jag kan verkligen rekommendera Belgien
Haha, en polare sa exakt samma sak! Tur man kan styra upp det:
![]()
Har du provat deras nya Miss Maplelicious förresten?
Klockan 07:30. Det var inte dåligt! Eller är du kanske utomlands?Nu har den åkt fram. Riktigt fin, inte så sur utan lite sötare!
![]()
Det är aldrig försent en ledig dag ^^Klockan 07:30. Det var inte dåligt! Eller är du kanske utomlands?
Hygglig dag det där. Flandern är oslagbart. Blir not en vända till vårklassikerna i år om inget kommer emellan.
Wohoo, tack för upplysningen, la en beställning på någraNu har Glasbanken fått in en del av din favoritserie, Dessert in a a can, @Kalkyl
Edit: Gillar man stout så rekommenderar jag Prairies alla inkomna.
Kul! Ska göra en beställning från GB tror jag!Nu har den åkt fram. Riktigt fin, inte så sur utan lite sötare!
![]()
Fan, den var ju slutKul! Ska göra en beställning från GB tror jag!
Alla Amundsens grejer kommer på bolaget också. Följ Cask Sweden på facebook så får du alla uppdateringar. Ibland släpps grejer lite ”hemligt” i beställningssortimentet.Wohoo, tack för upplysningen, la en beställning på någrasåg att de också släppt en med kokos. Tack!
Kul nyhet, endast druckit deras tropical thunder. Tack för tipset.Alla Amundsens grejer kommer på bolaget också. Följ Cask Sweden på facebook så får du alla uppdateringar. Ibland släpps grejer lite ”hemligt” i beställningssortimentet.
Dessutom är tex Dessert in a can serien 30kr billigare än på Glasbanken.
Pokerbord i tvättstugan?Denna är jävla god men det visste jag ju redan
![]()
Tack. Yes de som fanns på bolaget köpte jag därifrån men orkade inte vänta på att de andra skulle komma så köpte de resterande från Glasbanken.Alla Amundsens grejer kommer på bolaget också. Följ Cask Sweden på facebook så får du alla uppdateringar. Ibland släpps grejer lite ”hemligt” i beställningssortimentet.
Dessutom är tex Dessert in a can serien 30kr billigare än på Glasbanken.
NästanPokerbord i tvättstugan?
Och vad i hela varlden ar detta??Omnipollo Pleroma toppat med någon typ av milkshakeskum, orimligt gott!
![]()
Kombinationen av söt gräddig slush och suröl är en fullpoängare, på Omnipollos egna bar på plantagegatan i GöteborgOch vad i hela varlden ar detta??
SlushPuppies?
Jag har ingen aning om vad detta ar.Kombinationen av söt gräddig slush och suröl är en fullpoängare, på Omnipollos egna bar på plantagegatan i Göteborg![]()