• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Har renoverat klart ett rum (målning och tapetsering) och har semester, vad passar då bättre än att sjunka ner i soffan med denna komplexa goding? Ett bryggeri som verkligen kan sina stouts, mumms!
IMG_20200206_170017.jpg

Apråpå tossiga munkar..
B49F98FC-6961-4DAF-BB06-115B3C1B7E81.jpeg

Vägen dit gick genom...
10ED6085-D279-45AE-B608-397C30B82568.jpeg

.. och över..
09CD96B4-E756-4732-A7B0-BC95F6A662FE.jpeg

kom lite sent, shoppen var stängd men jag fick köpa några ”utsmugglade” flaskor från baren. Då och där är ölen såklart den bästa jag någonsin druckit. För att inte sabotera minnet så gav jag bort flaskorna när jag kom hem. En episk dag, lite trött efter 17-20mil..
1FF20D4F-B032-4B87-B111-8305C6CB914D.jpeg

Jag kan verkligen rekommendera Belgien
Hygglig dag det där. Flandern är oslagbart. Blir not en vända till vårklassikerna i år om inget kommer emellan.

Wohoo, tack för upplysningen, la en beställning på några :) såg att de också släppt en med kokos. Tack!
Alla Amundsens grejer kommer på bolaget också. Följ Cask Sweden på facebook så får du alla uppdateringar. Ibland släpps grejer lite ”hemligt” i beställningssortimentet.

Dessutom är tex Dessert in a can serien 30kr billigare än på Glasbanken.

Alla Amundsens grejer kommer på bolaget också. Följ Cask Sweden på facebook så får du alla uppdateringar. Ibland släpps grejer lite ”hemligt” i beställningssortimentet.

Kul nyhet, endast druckit deras tropical thunder. Tack för tipset.

Tack. Yes de som fanns på bolaget köpte jag därifrån men orkade inte vänta på att de andra skulle komma så köpte de resterande från Glasbanken.

Tillbaka
Topp