Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
radio the mothership riktigt bra o prisvärd DIPA!Har bestämt mig att alltid ha denna tillsammans med Radio The Mothership (DIPA) i kylen![]()
Idag var det ole dole doff mellan Rio Reserva 2011 och Sint Amatus 2011. Kanske blir Rio imorgon. Eller typ nu.Som sagt, stämmer att det inte är ett trappist-öl. Dock bryggd av De Struise Brouwers som jag för egen del håller som ett av det bästa i världen.
Missa inte deras Cuvée Delphine, Rio Reserva, etc.
//j
Gissar på att du är i USA? HeheOch nu ar klockan efter 2. Da blir det Coors!![]()
Skål kompis!Skål @MaBr! Vi måste ju vårda denna traditionen!OnT: Glad att denna är i fasta sortimentet, Oppigårds gör mycket bra men denna gillar jag verkligen!
![]()

Gissar på att du är i USA? Hehe
Var i staterna?Sedan 2003.....
Hur manga ol har min herre druckit? Det star under min bild.....Var i staterna?
Haha! Kollade inte så långt. Virginia!Hur manga ol har min herre druckit? Det star under min bild.....![]()

Helt Ratt!Haha! Kollade inte så långt. Virginia!![]()
Haha perfekt! Jag hör av migHelt Ratt!
Du vinner en ol! Kan avhamtas narsomhelst![]()
Fy fan! Sorry men typ urin på burkFredag och efter 12. Da far man oppna dagens forsta!![]()

Nejda! 10Millioner Rednecks kan inte ha fel!Fy fan! Sorry men typ urin på burk![]()

HeheNejda! 10Millioner Rednecks kan inte ha fel!
Om detta ar urin sa ska vi inte ens fundera pa vad alla dessa morka drycker kan vara![]()
Hehe
Well, redneck = paint your neck red and fuck your own sister, då dricker jag hellre bajs!
Skål på dig kompis! Å självklart på alla er andra öldrickare också!Stämmer in i kören, mkt trevlig.
![]()
Har två i kylen, får snällt vänta tills imorgon.Provade denna rackare idag, gillade den! Välbalanserad!
![]()
Hoppas du gillar den! Tycker Naparbier överlag levererar bra öl!Har två i kylen, får snällt vänta tills imorgon.
St Bernardus är inte heller trappist. Men lite av deras credd bygger på att de under en tid bryggde Westvleteren hos sig.Min gissning är för att det inte är en äkta trapist. Bryggs av ett microbryggeri och inte av klostermunkar. Smakmässigt har jag ingen koll på däremot då våra vägar aldrig korsats.
Hehe
Well, redneck = paint your neck red and fuck your own sister, då dricker jag hellre bajs!

HahahahahaForresten ar det inte alla som ar sa lyckligt lottade att de har en syster! Vissa av oss har bara broder...![]()

Mycket bra. Förvånansvärt lätt och fräsch. Men med härligt djup och eftersmak.Hoppas du gillar den! Tycker Naparbier överlag levererar bra öl!