Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aj aj aj, den där är jag svag för

Lervig kom med på listan över 2019 års bästa bryggerier. Visserligen på plats 100 men ändå roligt för norrmännen!Trevlig helg vänner! Börjar fredagen med en humlig historia från Lervig.
![]()
Ja, den är riktigt grym!Aj aj aj, den där är jag svag för![]()
Fan då!Ingen höjdare faktiskt, första intrycket va söt med tydlig lukt av choklad men sedan kom en konstig bismak som va väldigt besk på ett dåligt sätt.
![]()
Fick 2.5/5 av mig
Har du testat Innis&Gunn-IPAn? Är lite nyfiken på den.Fan då!
Köpte dessa idag
![]()
Jobbar till 23:30 så får se om det blir en när jag kommer hem, isf kan jag klämma den å skriva. Ad jag tyckteHar du testat Innis&Gunn-IPAn? Är lite nyfiken på den.![]()
Har du testat Innis&Gunn-IPAn? Är lite nyfiken på den.![]()
Jobbar till 23:30 så får se om det blir en när jag kommer hem, isf kan jag klämma den å skriva. Ad jag tyckte![]()
Tänkte om du hade testat den tidigare.Jobbar till 23:30 så får se om det blir en när jag kommer hem, isf kan jag klämma den å skriva. Ad jag tyckte![]()
De gör fina etiketter också!Fick bli en sån här också, Amager gör så jäkla bra stout!Denna och Nordic Skies är två av mina favoriter från dem.
![]()
Ja, det är de riktigt bra på!De gör fina etiketter också!
Hur fasiken lyckas du få i dig typ 3-4 mastiga stouts på en kväll? En halv räcker gott och väl åt en självEvil Twin i collab med Horus gör Even More Beans. Vanilj, marshmallows och kaffe. Hög abv på 14,5 som knappt märktes
![]()
Haha ja när man började dricka stouts var det kämpigt men en människa kan vänja sig vid vad som helst. Nu reflekterar jag knappt över detHur fasiken lyckas du få i dig typ 3-4 mastiga stouts på en kväll? En halv räcker gott och väl åt en självJag är dock inte överförtjust i stouts (ännu)!

De brukar vara bra på att hålla låda de pojkarna, fulla med galna upptåg.Blev denna nu efter galen Slipknot konsert
![]()
Hela den ser ju ut som sedimentet jag brukar lämna i jäshinken
Haha, kan tänka mig att det ser ut sådär och man kan ju undra om det inte bara är det de har tappat på burk.Hela den ser ju ut som sedimentet jag brukar lämna i jäshinken![]()
![]()

Bra? Har ett par i kylen.Testar lite nytt
”Beerbliotek + Finback - They’re playing our song”
![]()
Fruktig med bra beska. Föll mig i smakenBra? Har ett par i kylen.