Kaffe 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Siren är prisvärda!Kör en Suris-IPA idag, riktigt trevlig.
![]()
U like?Jag ska också testa denna från Beerbliotek + Finback.
![]()
Ayy! Bra?!Siren är prisvärda!
![]()
Den är trevlig!Det här var nog helgens godaste so far!
![]()
Den var helt i min smak.U like?![]()
Superb! Även den här var riktigt god. Inte lika söt som de brukar, mycket glassmak.Ayy! Bra?!
Kul att du också kör Dessert in a canSuperb! Även den här var riktigt god. Inte lika söt som de brukar, mycket glassmak.
![]()
Fan så fint! Vilka favoritbryggerier har du när det kommer till surisar?Superb! Även den här var riktigt god. Inte lika söt som de brukar, mycket glassmak.
![]()
Gillar Cantillon eller 3 Fonteinen om det är traditionellt. Moderna saker gör Wizard bra. Jag är rätt kass på BW men gillar Big Foot från Founders skarpt.Fan så fint! Vilka favoritbryggerier har du när det kommer till surisar?
Passar även på att fråga dig, men även andra här, om man skulle testa ett riktigt bra barley wine som också är typisk för stilen, vad ska man testa då? Har förstått det som att amerikansk och brittisk stil skiljer sig rätt mycket åt?
Cantillon gör väldigt bra och stiltypiska lambic och geueze. Där får man bra referenser till vad respektive stil ”ska” smaka.Fan så fint! Vilka favoritbryggerier har du när det kommer till surisar?
Passar även på att fråga dig, men även andra här, om man skulle testa ett riktigt bra barley wine som också är typisk för stilen, vad ska man testa då? Har förstått det som att amerikansk och brittisk stil skiljer sig rätt mycket åt?
Drack en tidigare ikväll. Bra. Fyllig, fruktig men inte för söt och härlig beska.Fruktig med bra beska. Föll mig i smaken![]()
Jag har alltid velat ha ett men saknar utrymmeDet kom ett litet paket idag...
![]()
![]()
Min fru tröttnade på att det inte fanns plats för mat i kylen för all öl så...Jag har alltid velat ha ett men saknar utrymme
Du får lägga upp en bild på den när den är laddad också! Själv har jag lyxen att ha ett garage i anslutning till huset där en fullsize kyl laddad med fat med hembryggt och diverse småpartier och andra fynd.Det kom ett litet paket idag...
![]()
![]()
Det är verkligen lyxigt! Bor i en lägenhet så jag får vara nöjd med det lilla.Du får lägga upp en bild på den när den är laddad också! Själv har jag lyxen att ha ett garage i anslutning till huset där en fullsize kyl laddad med fat med hembryggt och diverse småpartier och andra fynd.![]()