NEIPA från ett av mina favoritbryggerier Beerbliotek, här i samarbete med Brewski. Bra balans mellan beska/sötma, men lite mer beska än vad jag förväntat mig av denna ölstil. Den är lite svag i smaken, synd för det som känns är väldigt gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Drack den där med polaren förra fredagen när vi körde ölprovning hos honom men glömde betygsätta den....när jag tänker efter så glömde jag betygsätta en enda av de 10 vi drack...NEIPA från ett av mina favoritbryggerier Beerbliotek, här i samarbete med Brewski. Bra balans mellan beska/sötma, men lite mer beska än vad jag förväntat mig av denna ölstil. Den är lite svag i smaken, synd för det som känns är väldigt gott
![]()
Det är bara att dricka om då!Drack den där med polaren förra fredagen när vi körde ölprovning hos honom men glömde betygsätta den....när jag tänker efter så glömde jag betygsätta en enda av de 10 vi drack...
Haha, lätt häntDrack den där med polaren förra fredagen när vi körde ölprovning hos honom men glömde betygsätta den....när jag tänker efter så glömde jag betygsätta en enda av de 10 vi drack...
Köpte deras röda på TS. Hoppas du har rätt!![]()
men personlig favorit, suröl /red ale
Helt fantastiskt god
Sjukt bra!!!O/O Brewing och Stigbergets samarbetar och gör Katten DIPA. Fantastiskt bra balans och styrka i smaken. En av de bästa DIPA jag provat på länge, toppbetyg
![]()
Mysiga bord.Fortfarande en av de bästa
![]()

Notera Einstein på burken ^^Första ölet från EQ tillsammans med svenska kräftor å räkor
![]()
Mycket välgjord och ölet sprudlar av de tropiska frukterna mango, ananas, aprikos och den är riktigt len och fin i smaken. Färgen är inget man kan klaga på heller....
![]()
Dock hade jag nog förväntat mig att den skulle slå RTM på fingrarna med råge vilket jag inte tycker att den gör...
![]()
Nu på kvällskvisten sitter jag framför Netflix och dricker denna skapelse, också från EQ
![]()
Till detta öl med en näsa av tropiska frukter har man adderat laktos vilket ger den en krämig smak och känsla i munnen. Herregud vad bra detta öl är!
Instämmer, riktigt bra! Har en kollega i Belgien som på något sätt är släkt med grundaren, så vid större jubileum bjuder de in alla i den släkten..Fortfarande en av de bästa
![]()
Nu gick det att beställa! Ser fram emot det. Tack för infon!![]()
Passande öl för när jag brottades med det jävla Sonos. Lyckades lösa det med att fabriksnolla routern.
Enter Night Pilsner kommer till bolis i den jättemycket bättre USA versionen om typ två veckor. Ping @Fixxxer