JohanHLM
Guld
Köpte ett gäng förra helgen, perfekt gräsklipparöl och minst lika bra som alla andra lager upp till 15kr på systemet.Ha ha![]()
Smakar säkert Inge vidare men kul drag ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte ett gäng förra helgen, perfekt gräsklipparöl och minst lika bra som alla andra lager upp till 15kr på systemet.Ha ha![]()
Smakar säkert Inge vidare men kul drag ändå
Återhämtat dig?En liten idag
![]()
Återhämtat dig?
Håller med om den surisen. Bästa jag smakat!Röker garre med @Cristian och drack först denna APA jag plockade med mig från Båstad
![]()
Väldigt god!
Nu knäppte jag denna och jag var skeptisk då det ska vara lite av en suris men herregud vad grym den är!
![]()
Jag är smått lyrisk. Sjukt framträdande smak av periskojuice med en välbalanserad syra!
Vad heter surisen?Röker garre med @Cristian och drack först denna APA jag plockade med mig från Båstad
![]()
Väldigt god!
Nu knäppte jag denna och jag var skeptisk då det ska vara lite av en suris men herregud vad grym den är!
![]()
Jag är smått lyrisk. Sjukt framträdande smak av periskojuice med en välbalanserad syra!
Eller hur!?Vad heter surisen?Jag är heller ingen fan av surisar men alltid kul att prova om någon icke fan säger att det är gott.
Om den nu går att beställa.
Riktigt snyggt!Bildtung post med ölkonst
Foley Brothers - Pieces of Eight
![]()
Foley Brothers - Captain Series: Citra
![]()
KCBC - Community Nachos
![]()
Amundsen - BA Dessert in a Can: Rocky Road Ice Cream
![]()
Prairie Artisan Ales - Stuf't
![]()
Equilibrium - Lupo Lab
![]()
Pollys - The Feels Vol 3
![]()
Du vet att du borde kunna bli sponsrad med öl va? Fasen produktbilder på dessa!Bildtung post med ölkonst
Foley Brothers - Pieces of Eight
![]()
Foley Brothers - Captain Series: Citra
![]()
KCBC - Community Nachos
![]()
Amundsen - BA Dessert in a Can: Rocky Road Ice Cream
![]()
Prairie Artisan Ales - Stuf't
![]()
Equilibrium - Lupo Lab
![]()
Pollys - The Feels Vol 3
![]()
Tackar! Den 22/9 får vi lägga in i kalendernEller hur!?
Double Korpologi från Omnipollo. Tillfälligt Sortiment så går ej att beställa förrän 22/9 då Bolaget öppnar upp den tjänsten igen å då ska jag beställa ett 6-pack för denna var fan magisk.
Bildtung post med ölkonst/Sjukt bra bilder![]()