Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en pumpa-öl, så du har mina sympatier. En av få ölstilar som jag inte tycker om.Denna kan mycket väl vara en av de äckligaste ölen jag druckit![]()
![]()
Sjukt snygga bilder som vanligt!!Ipa från Spike. Helt okej!
![]()
Suris från Burley Oak, lagom syra och tydliga smaker.
![]()
Grym DDH-ipa från Other Half. Fyllig som en dipa. Bör inte missas!
![]()
Toppling Goliath var the shit när inte mycket annat fanns. Fortfarande bra men omsprungen.
![]()
Denna kan mycket väl vara en av de äckligaste ölen jag druckit![]()
![]()
Nä, nu får ni ge er. Pumpaöl är ju supergott!!Det är en pumpa-öl, så du har mina sympatier. En av få ölstilar som jag inte tycker om.
Sicken lirare..Önskar jag kunde resonera likadant....
Blev ett glas vin igår å en bärs å det var planerat. Fortsatt planerat var också att jag inte skulle dricka nått mer resten av veckan samt så skulle jag träna idag vid 17:30...
![]()
Skål på dig!
Jag kan bara gratulera. Det är förstås roligare att tycka om något än att inte göra det.Nä, nu får ni ge er. Pumpaöl är ju supergott!!![]()
Så äcklig var den inte! Ingen favorit.Denna kan mycket väl vara en av de äckligaste ölen jag druckit![]()
![]()
Helt ok men jag måste nog lära mig mer om öl än att bara dricka. Tycker nästan att all öl smakar gott.
Hahaha. Precis!Och det är ett problem för att?![]()
Hahaha. Precis!
@hammersmahed borde inte lära sig nått!!
Alltså, jag är i himlen! Jag trodde att alla i tråden var ”skitnödiga” och ville veta skit! Smak hit och dit etc etc!!!
Detta påminner mig om min resa att lära mig vin. Fan dyraste kunskap jag skaffat mig, och då inkluderar jag motorcykelkörkortet i jämförelsen!
Haha, inget problem men om jag postar i tråden så ”borde” jag veta vad jag dricker.?Eller? Men sjukt skönt att så inte är fallet! All öl är ju god!!!Och det är ett problem för att?![]()
Överraskande god, fick köpa den igenFörutom en törstsläckande Budvar så blir detta kvällens första.
Den var riktigt trevlig!
![]()
Köpte två, får kanske köpa flerÖverraskande god, fick köpa den igen![]()
Det finns gott om folk här som är superduktiga och många dricker öl som är rätt dyra, men skitnödigt tycker jag aldrig det blir.Jäkla fuck! Mitt svar sket sig!!! Hursomhelst, om jag inte behöver lära mig något så är jag i himmelen eller vad det heter!!! Tack! Öl är gotttis!
Haha, jag har en till i kylen så jag får väl lov att ge den en chans tillSå äcklig var den inte! Ingen favorit.![]()