All Helles är god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte riktigt så illa att den åkte i diskhon men jag fick också tydliga läskeblask vibbar. Närmare bestämt Dr. Pepper som inte heller tilltalar mig något speciellt, blir med andra ord inget återköp. Annars är Cigar City ett bryggeri jag brukar gilla.Den här mellanlandade strax före gomseglet anlände vid slutstation i diskon. Ledsen om jag trampar någon på tårna nu, men det här smakade läskeblask när jag var sugen på öl. Tur att det finns annat att välja på i kylen.
![]()
Satan vilken ölsemester du gör! Full pott i betyg från mig som läsare.Igår blev det desto hårdare med följande besök:
Hop Butcher For The World, Chicago
Solida ipor är det som gäller här, inget mörkt eller annat finns att tillgå. Bra lokal och avslappnad miljö. Värt att besöka!
![]()
Dovetail, Chicago
Här är det fullständigt fokus på lager och pilsner av europeisk typ. Överraskade mig positivt, ölen var riktigt bra. Snacks finns att äta. Ett av resans bästa ställen än så länge!
![]()
![]()
Begyle Brewing, Chicago
Halvdana öl, tråkig lokal, inget att besöka om du inte är där för annat!
![]()
Is/Was, Chicago
Fokus på saisons, halvtrist ställe.
![]()
Half Acre, Chicago
Jag hade höga förväntningar på Half Acre, deras stout är fantastiska. Tyvärr hade de bara en enda tillgänglig att dricka. Besvikelse!
![]()
Spiteful Brewing, Chicago
Välbesökt ställe, standard-ipor. Vi tog lite flights men inget ställe jag åker tillbaka till. Serverar pizzor!
![]()
Utöver det här besökte vi Hopleaf, en bra ölbar med god mat. Vi besökte även Simons Tavern, en svenskbar som ligger mitt emot Svenska muséet. Besök inte den skitsyltan, sunkigt och nedgånget. Enbart kontantbetalning och maten såg förjävlig ut. Enda behållning var att ägaren var trevlig.
Någon mer delstat du ska besöka? En favorit för mig är när jag kunnat besöka Tree House i Massachusetts, är du i krokarna är det klart värt en omväg.Igår blev det desto hårdare med följande besök:
Hop Butcher For The World, Chicago
Solida ipor är det som gäller här, inget mörkt eller annat finns att tillgå. Bra lokal och avslappnad miljö. Värt att besöka!
![]()
Dovetail, Chicago
Här är det fullständigt fokus på lager och pilsner av europeisk typ. Överraskade mig positivt, ölen var riktigt bra. Snacks finns att äta. Ett av resans bästa ställen än så länge!
![]()
![]()
Begyle Brewing, Chicago
Halvdana öl, tråkig lokal, inget att besöka om du inte är där för annat!
![]()
Is/Was, Chicago
Fokus på saisons, halvtrist ställe.
![]()
Half Acre, Chicago
Jag hade höga förväntningar på Half Acre, deras stout är fantastiska. Tyvärr hade de bara en enda tillgänglig att dricka. Besvikelse!
![]()
Spiteful Brewing, Chicago
Välbesökt ställe, standard-ipor. Vi tog lite flights men inget ställe jag åker tillbaka till. Serverar pizzor!
![]()
Utöver det här besökte vi Hopleaf, en bra ölbar med god mat. Vi besökte även Simons Tavern, en svenskbar som ligger mitt emot Svenska muséet. Besök inte den skitsyltan, sunkigt och nedgånget. Enbart kontantbetalning och maten såg förjävlig ut. Enda behållning var att ägaren var trevlig.
Nej det hinner vi tyvärr inte, men det ska göras någon annan gång!Någon mer delstat du ska besöka? En favorit för mig är när jag kunnat besöka Tree House i Massachusetts, är du i krokarna är det klart värt en omväg.
(Min öl-polare är inte så pratsam, men ett riktigt ljushuvud...)