Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brygghus 19…några som ofta levererar bra öl!Den här var trevlig
![]()
Cheers![]()
Vad tyckte du? Jag har provad en del från dem och tyckte faktiskt att denna svart IPA varit en av de bättre.Trevlig fredag.
![]()
Jag är mycket svag för svart-IPA och denna gillade jag! Bra brända toner med en närvarande beska. Hade kanske önskat ett längre häng i beskan men 3.75/5 får den i alla fall.Vad tyckte du? Jag har provad en del från dem och tyckte faktiskt att denna svart IPA varit en av de bättre.
![]()
10,8 eller11,2? När vi är på de nivåerna så känns det inte som 0,4 spelar någon roll.Fredagen ackompanjeras av en milk stout från grymma nerdbrewing. Har legat i källaren och gottat till sig i några år. Är mycket bättre nu än vad jag minns den. Inte den typiska milk stouten utan lite mindre krämig och istället lite strävare och syrlig, antar att det kan vara tonka bönern men fortfarande såklart söt och mycket kaffefilter som skapar en beska som inte brukare vara så vanlig i milk stout. Riktigt riktigt trevlig
![]()
Jag håller med!Brygghus 19…några som ofta levererar bra öl!
Rököl och rökta mandlar är sjukt gott!
![]()
Har extremt svårt för dessa två sorters öl, gillade mer det du postade tidigareBrutalt god barley wine, skulle köpt fler…
![]()
Ja, jag är nog ganska bred i min ölprofil men varit lite lugnare på IPA DIPA TIPA fronten det senaste till förmån för lite mer komplexa stilar. Northern Monk gör bra öl, skulle gärna provat fler patreon projects men börjar bli så många att man tappar bort sigHar extremt svårt för dessa två sorters öl, gillade mer det du postade tidigare
Själv sitter jag med denna nu efter en trädgårds dag
![]()