UncleBear
Silver
Actionbild där du släckt ciggen mot klockan?Blå med roulettedatum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Actionbild där du släckt ciggen mot klockan?Blå med roulettedatum
Haha nä, röker inte men hade jag gjort hade jag lätt fimpat på den!Actionbild där du släckt ciggen mot klockan?
Översta klockan motsvarar begagnat lite mer än 60 st Padi Seiko, klass!
Gillar tavlan skarpt!! Schysst @Dubbes
En blå DJ
Jag förstår det... Mycket vacker! Väntar på fler bilder från olika vinklar i olika ljusStort tack! Den fick jag verkligen leta efter.
Men är så nöjd. Tänkt jag ska bytta tavla men sen hittar jag ingen som jag gillar bättre
Jag förstår det... Mycket vacker! Väntar på fler bilder från olika vinklar i olika ljus
En blå DJ
Grym färg
Ref nr på den.Nu blå på riktigt.
118206. 27100krRef nr på den.
Var tavlan dyr.
Uppdatering i tråden!
Nya DS-4
"Gamla"
Två nya blå anländer på måndag
Spännande! Kan dock bli tufft, du får leta beg då Rolex inte för dessa längre, tavlorna/klockorna är för gamla.Efter att ha kollat in ditt insta idag så har jag börjat leta efter en blå tavla till min 7017. Wish me luck!
Efter att ha kollat in ditt insta idag så har jag börjat leta efter en blå tavla till min 7017. Wish me luck!