Den lägger jag gärna in en intresseanmälan på ifall den skall flippas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den lägger jag gärna in en intresseanmälan på ifall den skall flippas.
Det är något med den tavlan som jag aldrig blir mätt på! Sol + blå AT = muy bueno!
Tackar! Nej, kör utan viklås för tillfället. Får prova det vid tillfälle. Någon aning var man hittar det för en rimlig peng? Fin på Nato också - allt klär en skönhet.....Blev snyggt på läderrem, Flinke. Har du Omegas viklås ? Kan vara bra att skaffa annars, grymt bekvämt och smidigt att använda när man kör läderstraps. Här är min blå, för tillfället på ett NATO Apollo från @Singular
Vänligen
Forumets undersköterska
Bland det finaste Omega gjort tycker jag.It's Electric!
Seikon längst ut till höger var sjukt finBara för det hittade jag två till, en grym Citizen Cosmotron och så en nyare Seiko. Ni får stå ut med en till bild
Seikon längst ut till höger var sjukt fin
Kan ha fel men tror det ligger en likadan/väldigt lik på köp&sälj
Fantastiskt fin blå färg på tudorenNya bilder på min Sub från igår.
Och en ny klocka med fin tavla, Enicar Ocean Pearl från sjuttiotalet i bra orginalskick
Fantastiskt fin klocka! Tämligen ny eller? Hur stor är den?Iwc Ingenieur 3233-10
Mycket läcker. Kan inget om märket men är det sextio eller sjuttiotal? Boetform och visare säger sent sextiotal, färgerna är mer sjuttiotal. Ingen aning egentligen. Gissar nog sent sextiotal i alla fall.Hittade denna klocka på någon sida, jäkligt tuff enligt mig.
Nån som vet nått om märket. Hittar ingen info på nätet
Fasen den växer på mig alltså. Ruggigt bra tavlaSkyfall kräver handledstid.
Det är den! Den blåa tavlan är så levande! Har haft grå och vit AT, men ingen lever upp på samma sätt som den blåa.Fasen den växer på mig alltså. Ruggigt bra tavla
Fantastiskt fin klocka! Tämligen ny eller? Hur stor är den?
Mycket läcker. Kan inget om märket men är det sextio eller sjuttiotal? Boetform och visare säger sent sextiotal, färgerna är mer sjuttiotal. Ingen aning egentligen. Gissar nog sent sextiotal i alla fall.