• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om blå urtavlor

FullSizeRender-69.jpg
Den lägger jag gärna in en intresseanmälan på ifall den skall flippas.

Blev snyggt på läderrem, Flinke. Har du Omegas viklås ? Kan vara bra att skaffa annars, grymt bekvämt och smidigt att använda när man kör läderstraps. Här är min blå, för tillfället på ett NATO Apollo från @Singular

Vänligen
Forumets undersköterska

image.jpg
Tackar! Nej, kör utan viklås för tillfället. Får prova det vid tillfälle. Någon aning var man hittar det för en rimlig peng? Fin på Nato också - allt klär en skönhet..... :)

Iwc Ingenieur 3233-10
image.jpeg
Fantastiskt fin klocka! Tämligen ny eller? Hur stor är den?
Hittade denna klocka på någon sida, jäkligt tuff enligt mig.
Nån som vet nått om märket. Hittar ingen info på nätet
image.jpg
Mycket läcker. Kan inget om märket men är det sextio eller sjuttiotal? Boetform och visare säger sent sextiotal, färgerna är mer sjuttiotal. Ingen aning egentligen. Gissar nog sent sextiotal i alla fall.

Fantastiskt fin klocka! Tämligen ny eller? Hur stor är den?

Mycket läcker. Kan inget om märket men är det sextio eller sjuttiotal? Boetform och visare säger sent sextiotal, färgerna är mer sjuttiotal. Ingen aning egentligen. Gissar nog sent sextiotal i alla fall.

Tack! Min är tre år ca. Laureus-versionen (blå urtavla) av IWCs "nygamla" ursprungsingenieur. Mäter 42mm

Tillbaka
Topp