Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CaptainOats skrev:Obs inte min, har en i svart bara men skulle inte ha något emot denna modell.
![]()
garfield skrev:Får man bidra med en grön?
![]()
swingminx skrev:CaptainOats skrev:Obs inte min, har en i svart bara men skulle inte ha något emot denna modell.
![]()
Vad heter den Seiko modellen?![]()
swingminx skrev:CaptainOats skrev:Obs inte min, har en i svart bara men skulle inte ha något emot denna modell.
![]()
Vad heter den Seiko modellen?![]()
Viggen skrev:xHenke skrev:Snygg! Vad är det där för någon Seiko?Viggen skrev:Blått ä gott!![]()
![]()
Tackar!
Det är en Seiko Flightmaster SND255P1. Den billigaste versionen i deras Flightmaster serie. Bra klocka, men en tråkig orginal metall-länk som rasslar. Sitter som gjuten på ett NATO-band dock.![]()
xHenke skrev:Viggen skrev:Tackar!
Det är en Seiko Flightmaster SND255P1. Den billigaste versionen i deras Flightmaster serie. Bra klocka, men en tråkig orginal metall-länk som rasslar. Sitter som gjuten på ett NATO-band dock.![]()
Okej, schysst pris var det också![]()
svesam skrev:En litenBratte kanske får vara med alla blå kompisar.
![]()
//Daniel
Dalomo skrev:svesam skrev:En litenBratte kanske får vara med alla blå kompisar.
![]()
//Daniel
Riktigt ball!
cab skrev:
watchowner skrev:Så snygg, vilka GS finns i blått inkl quartzarna??
Molle skrev:watchowner skrev:Så snygg, vilka GS finns i blått inkl quartzarna??
Dessa i nuvarande sortiment:
SBGA075, springdrive
![]()
SBGM031, automat, GMT
![]()
SBGR073, automat
![]()
SBGX087, quartz
![]()
SBGX065, quartz
![]()
SBGM029, automat, GMT LE har utgått men ett ex finns på Klockmäster Globen