Mycket trevligt!Härlig blå tavla
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket trevligt!Härlig blå tavla
Nyinkommen.
Nyinkommen.
Skojare där! Nej, det var givetvis vikta ändlänkar till den vikta länken som orginal. Jag tänker dock hitta en något modernare länk som är solid, är min tanke.Riktigt snygg!
Är det SEL på denna modell från början?
Passade riktigt bra oavsett
Tack! Ja, den är riktigt fin. Jag är riktigt nöjd!Grymt, ser ut att vara i fint skick!
Grymt fin! Det är väl gulguld? Ser lite blek ut på bilden.Härlig blå tavla
Är din titan varianten?Mer SMP:
Är din titan varianten?
Ja det är gulguld, fotade med mobilen nära fönstret så ingen vidare kvalitet tyvärr : )Grymt fin! Det är väl gulguld? Ser lite blek ut på bilden.
Något säger mig att även du är svag för blå urtavlor!? Mästerligt. Gillar speciellt IWC, Monacon och Seikon!Ikväll skall jag på spelning med familjebandet "Blå måndag". Känns passande att slänga upp några bilder i denna tråd
Yepp! Blått är riktigt trevlig. En liten färgklick i en värld som domineras av gråskalor.Något säger mig att även du är svag för blå urtavlor!? Mästerligt. Gillar speciellt IWC, Monacon och Seikon!
Nytt blått enbart för att kunna posta i denna tråd...
Kan vi alla enas om att blått är flott och inte en hype?