Denna lapp kommer från ett Tula 22mm lugmått.Ja i jämförelse ser lappen rätt liten ut. Men är det samma storlek oberoende av bandbredden?
Edit: Vet ej om storlek varierar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna lapp kommer från ett Tula 22mm lugmått.Ja i jämförelse ser lappen rätt liten ut. Men är det samma storlek oberoende av bandbredden?
Aha, ja då får man kanske tänka om. Tula kanske blir för litet. Men jag vill inte ha något jättestort heller.Denna lapp kommer från ett Tula 22mm lugmått.
Detta är rätt schysst till min 43mm och passar nog alpinisten men då blir det fett .Aha, ja då får man kanske tänka om. Tula kanske blir för litet. Men jag vill inte ha något jättestort heller.
Alpinisten skulle nog passa i brunt. Detta är 40mm klocka på Cozy-bund (Singapore).Sarb017 o billigt bund. Ska fundera på om ett mörkbrunt Rios Tula kanske är grejen till hösten?
Borde passa perfekt.Alpinisten skulle nog passa i brunt. Detta är 40mm klocka på Cozy-bund (Singapore).
Hur bra som helst ju- välkommen!Heliga makaroner! Blev tipsad av denna tråd. Skönt att upptäcka att man inte är ensam om denna fetisch… Mittbidrag för dagen.
Vad snyggt! Får man se fler bilder i olika vinklar?Heliga makaroner! Blev tipsad av denna tråd. Skönt att upptäcka att man inte är ensam om denna fetisch… Mittbidrag för dagen.
Absolut. Jag älskar detta band.Vad snyggt! Får man se fler bilder i olika vinklar?
Riktigt snyggt och suveränt till den klockan!Absolut. Jag älskar detta band.
Ruggigt fint! Får man fråga vart du fått tag på det?Absolut. Jag älskar detta band.
Alltså jag önskar jag kunde säga att jag har stenkoll var man köper den bästa skiten. Killen med koll. Men det var en blind chansning på Tradera. Han sålde då nya sådana här.Ruggigt fint! Får man fråga vart du fått tag på det?
Riktigt snyggt! Vart hittar man ett sånt där bund?Fetaste dykarn på bund - haha va fan jag gillar det
Riktigt snyggt! Vart hittar man ett sånt där bund?
Aha! Då är det samma som jag beställt ett bund ifrån. Verkar ta tid dock med leveransen, skickades för en vecka sedan men ser ut som det ligger kvar i Singapore fortfarande.Bandet är dock ett Rios.Leather Watch Straps | Custom Straps | Leather Goods | Cozy Handmade
Handmade leather watch straps, Custom Straps, Apple Watch Straps, Watch Travel Cases & other handcrafted leather goods. We ship worldwidewww.cozy.sg
JappAha! Då är det samma som jag beställt ett bund ifrån. Verkar ta tid dock med leveransen, skickades för en vecka sedan men ser ut som det ligger kvar i Singapore fortfarande.
Ok! Får ha lite tålamod ett par veckor till då.Japp
Tog några veckor innan det dök upp.
Tydligen kan man ta expresslev, då går det på några dagar.
Kronograf på bund är rätt schystDåså
Edit; var tvungen att byta bild
Nu är klockan rengjord!
Välskräddat!Äntligen kan man posta i den här tråden.
Ja, blev en bra match och verkligen nöjd med hantverket och materialet från Cosy HandmadeVälskräddat!
Hehe undrar hur många av oss beställt därifrån? De undrar nog vad det är för klocktokar som bor uppe vid Nordpolen.Ja, blev en bra match och verkligen nöjd med hantverket och materialet från Cosy Handmade