Du har nog inte missat något. Högst personlig åsikt. Värsta dykaren på läderbund.... Jag gillar båda men inte tillsammans.Varför? Vad är det jag har missat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har nog inte missat något. Högst personlig åsikt. Värsta dykaren på läderbund.... Jag gillar båda men inte tillsammans.Varför? Vad är det jag har missat?
NähäDu har nog inte missat något. Högst personlig åsikt. Värsta dykaren på läderbund.... Jag gillar båda men inte tillsammans.
Du vet väl att din dykare är helt underbar på bund .
Dykare, bund och VW. Vad mer kan man önskaDu vet väl att din dykare är helt underbar på bund .
Bild för att fånga intresse.
Frächaste "bundet" på tråden. @Nissestr Var hittar jag en sån?Crosspost hit, crosspost dit.
CozyHDM! Från Singapore! Finns länkat tidigare i tråden har jag för migFrächaste "bundet" på tråden. @Nissestr Var hittar jag en sån?
Tackar för info!CozyHDM! Från Singapore! Finns länkat tidigare i tråden har jag för mig
Tycker det var supersnyggt och bra storleksmässigt. Mitt Ukrainabund är också väldigt grovt. Det finns en leverantör på K&S tillbehör som gör i tunnare skinn. Watchstapheaven? Någon annan som vet?Efter mycket väntan dök Etsyköpet upp. OK-ish men inte så bra som jag hoppats. Lite för smal pad, lite för tjockt, speciellt för klockor med 16mm bandhorn som ju inte är superstora. Blir nog till att hitta nån custom tillverkare som kan göra i horween eller nåt annat smidigare i de dimensionerna jag vet jag vill ha.
Tack! Ok som sagt. Stil och färg är mycket som jag vill ha det men vill ha lite mer pad, delvis för att det även tänkt passa en större 32 mm klocka (plus rent estetiskt). Det ser lite snyggare ut på bild uppifrån då man inte ser att det smala bandet "staplar" upp rätt högt. Sen blir det nästan omöjligt att få liten klocka på plats med grovt band utan att skava rätt rejält mot boettsidorna tyvärr.Tycker det var supersnyggt och bra storleksmässigt. Mitt Ukrainabund är också väldigt grovt. Det finns en leverantör på K&S tillbehör som gör i tunnare skinn. Watchstapheaven? Någon annan som vet?
Avslutad - Ready to ship watch straps - BUND, Shell Cordovan, Suede, Calf....
Dear watch friends Once again I am offering my hand made straps for your watches. All straps are hand made directly by me using selected premium leathers. If you would like to get a customized strap, just let me know. I can make straps in all sizes and lengths I have Shell Cordovan and other...klocksnack.se
Funkis!Godmorgon bundisar.
Dagens klocka. Jag gläds åt att en annars tämligen intetsägande klocka kan lyfta så pass med ett enkelt bund.
Snyggt bund. Var är det i från?Godmorgon bundisar.
Dagens klocka. Jag gläds åt att en annars tämligen intetsägande klocka kan lyfta så pass med ett enkelt bund.
Från meranom. Klassisk site för vostok-folket.Snyggt bund. Var är det i från?
Eller hur..Dykare, bund och VW. Vad mer kan man önska
Tja.. det kan man fråga sig. PN agerar som företag när det passar dem bäst och som statlig myndighet när det passar bäst.Inte helt ontopic, men, och jag ber härmed eventuella medarbetare på Post Nord om ursäkt, men PNs service är inte av hög klass! Varför ska det ta över tre veckor att tullklarera ett paket?? Varför går det inte att få svar av PN? Varför funkar DHL sååååååå mycket bättre!!!!!???? Så irriterad nu.....
Så, nu känns det bättre!
" Just One More Watch "Jaha, å vilken klocka sätter ja på detta...känns som att jag måste köpa en till...
Edit, grym känsla i bandet! Sjukt snyggt!