Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Edit: Trodde jag var i owgm-tråden men WTF det passar lite ändå.Trodde faktiskt inte att jag någonsin skulle prova detta... Men OWG.... ja ni vet... måste hitta på nåt.
Blev kul.
Modigt!Trodde faktiskt inte att jag någonsin skulle prova detta... Men OWG.... ja ni vet... måste hitta på nåt.
Blev kul.
Snyggt!Såja då var det svarta bundet på sin rätta plats.
Tack!Snyggt!
Är du nöjd ned 21:an?Såja då var det svarta bundet på sin rätta plats.
Faktiskt jäkligt nöjd.Är du nöjd ned 21:an?
Nyinkommet bundgodis.
s
Tack! Blev just lite förälskad faktiskt.Otroligt bra kombo.
Man får såklart ha vilka tankar och värderingar man vill. Möjligen kan du vara i fel tråd för tillfället . Men posta bilder på din Explorer 2 nu för tusan .Plastrong är helt ok så länge du heter Sven Bertil Taube eller Roger Moore. Annars blir det bara larvigt. Likaså fungerar bund om du heter Paul Newman. Möjligen kan jag göra ett undantag för mig själv som faktiskt har min Explorer 2 på ett bund från rubberb.
Men jag är öppen för att jag bara är fördomsfull/inskränkt.
Jo, det kan nog stämma. Ett praktiskt band, föv. Enda sättet att tappa klockan är att få armen avslitenMan får såklart ha vilka tankar och värderingar man vill. Möjligen kan du vara i fel tråd för tillfället . Men posta bilder på din Explorer 2 nu för tusan .
Välkommen!Jo, det kan nog stämma. Ett praktiskt band, föv. Enda sättet att tappa klockan är att få armen avsliten
Tackar mjukast!Välkommen!
Paul?Jo, det kan nog stämma. Ett praktiskt band, föv. Enda sättet att tappa klockan är att få armen avsliten
Plastrong är helt ok så länge du heter Sven Bertil Taube eller Roger Moore. Annars blir det bara larvigt. Likaså fungerar bund om du heter Paul Newman. Möjligen kan jag göra ett undantag för mig själv som faktiskt har min Explorer 2 på ett bund från rubberb.
Men jag är öppen för att jag bara är fördomsfull/inskränkt.
Men då är frågan: hur många plastronger har du?Fasen, måste genast sälja alla mina bund!!! Har ett par till någonstans...
På tal om Roger Moore...
Känner fortfarande att jag behöver några bund till dock
Det där dubbla till vänster som Vostoken sitter påFasen, måste genast sälja alla mina bund!!! Har ett par till någonstans...
På tal om Roger Moore...
Känner fortfarande att jag behöver några bund till dock
Men då är frågan: hur många plastronger har du?
Men du får bära dubbelbundet?Inga! Var på väg och köpa en kravatt för några år sedan men då sade min fru stopp.
Kanske dags och slå till på en plastrong?!
Lär väl dock inte användas så mycket då jag nu för tiden kör mest t-shirts...