Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommenterar min egna post, attans vad bekvämt det var med bund. Blev lite hooked. Nu måste jag jaga rätt på ett helsvart som är lite mer diskret ;-)Korspostar från Sinn-tråden, får man hänga här nu?
Vaddå mer diskret ?Kommenterar min egna post, attans vad bekvämt det var med bund. Blev lite hooked. Nu måste jag jaga rätt på ett helsvart som är lite mer diskret ;-)
Stenhårt!! Perfekt fit. Passar ännu bättre med dessa svarta sömmar än vita tycker jag.
856 S UtC
Exakt. Blev riktigt riktigt bra. Ska bara skaffa ett svart Sinn-spänne i rätt mått nu. Bund är attans skönt!Stenhårt!! Perfekt fit. Passar ännu bättre med dessa svarta sömmar än vita tycker jag.
Så snyggt. Och vad bra det blev när färgen på det skurna lädret går igen i sekundvisaren.Höstens bund levererat från Atelier Ferrer, Barcelona. Tunt, mjukt och lagom brett
Bra tips! Jag älskar bund och särskilt dessa raka och ganska enkla som går åt newman hålletTänkte först lägga upp en liten beskrivning i allmänna bandtråden, men det får ligga här bland likasinnade
Har nu haft detta bund i två dagar och det blir bara bättre. Har gått på ett par nitar när jag letat bund och varit lite för snål. Detta band är verkligen i bra kvalitet men var inte orimligt dyrt, typ 50 euro efter en liten semesterrabatt. Bredden på lappen är 40mm och det passar bra för klockor med ungefär samma diameter. Den enda nackdelen är att bandet är lite kort. Med en klocka med kort l2l och 18cm handled räcker det men inte mer. Lädret har en snygg prägling och en halvblank yta som ger en lite exklusiv känsla. Insidans läder är slätt, mjukt och behagligt. Avståndet mellan hålen i lappen är bra och gör att band och lapp hänger ihop och känns som en enhet. Bandet är gjort av atelierferrer.com i Barcelona som även har ett par andra modeller av bund.
Ojojoj!Geckotan fick prova detta. Blir nog kvar på Geckotan ett tag.
Mäktig, nästan så jag borde prova min Sinn 240 på bund…Äntligen bund igen! Blev så till mig att jag glömde ställa datum
Förbaskat så snyggt! Är bandet nytt?Bund är manligt
Ganska nytt. Köpte det från ett franskt företag som jag tror heter abp.Förbaskat så snyggt! Är bandet nytt?