• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om klockor med livliga färger

Maggansman

Basic
2-Faktor
Har på sistone märkt att jag dras allt mer till klockor med färgtavlor. Det kan vara allt från blått till rosa. Jag förmodar att jag inte är ensam om detta och därför tänkte jag starta den tråden.

Just nu väntar jag på att en underd0g watermellon eller aubergine ska komma ut till försäljning 😎

Slänger med en bild en av de senaste tillskotten. En Kurono Tokyo Toki

D48E3F20-CD29-4431-927E-9684A902F46F.jpeg

Tråd finns redan. 😉

Cool, men undrar om det är sån där klocka man går gaga över en vecka som sedan blir en ”kul” klocka som sedan blir en hög med pengar som undrar varför den samlar damm…
Det är bara i vissa vinklar och ljus som pärlemor skimrar sådär. Så här ser den ut för det mesta:

IMG_20220425_180558_edit_157206402323927.jpg

Nice. Dock tveksamt om den skulle bli långvarig i min ägo efter att den inre skatan fått sin skimmer-fix. Fast det är väl en sån klocka man måste se på armen för göra en riktig bedömning…
Japp, så är det. Pärlemor är kanske inte för alla, men jag tycker verkligen om denna modell.

• Like
Reactions: PNM
Tillbaka
Topp