Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta bild god damnit!!Någon som har denna boken? Eller känner igen vilken bok det är. Skulle vilja läsa om min luftvaffe (RLM) klocka. Modellen står omskriven i boken (tankurverket på vänstra sidan) Herman göring ska ha någon inblandning tydligen
Jag har bokenNågon som har denna boken? Eller känner igen vilken bok det är. Skulle vilja läsa om min luftvaffe (RLM) klocka. Modellen står omskriven i boken (tankurverket på vänstra sidan) Herman göring ska ha någon inblandning tydligen
Grattis. Bilder senare då hoppas jag gött att den är DH märkt och tysk. Många av dom tysktilverkade är inte DH märkta av nån anledningPosta bild god damnit!!
Jag har precis budat hem min infanterist klocka (Minerva) med dh-märkning
Du skulle inte ha möjlighet att fotografera av sidan till mej som jag avbildade i inlägget? Det va en dålig internet sida jag hittadeJag har boken
Det beror på vilken gren dom tillhörde.Grattis. Bilder senare då hoppas jag gött att den är DH märkt och tysk. Många av dom tysktilverkade är inte DH märkta av nån anledning
Stämmer minerva är väll tyskt eller är ja ute och cyklar nu igen?Det beror på vilken gren dom tillhörde.
D= oftast Luftwaffe
Kriegsmarine har oftast märkning på tavlan
D h = övriga tyska armén
Visst, PM:a mig din email-adress så skickar jag bild på vänstra sidan åt digDu skulle inte ha möjlighet att fotografera av sidan till mej som jag avbildade i inlägget? Det va en dålig internet sida jag hittade
Tror det, inte forskat så mkt... Stod mellan ett flertal märkenStämmer minerva är väll tyskt eller är ja ute och cyklar nu igen?
Minerva finns ju både i Norge, Österrike och Swiss kom ja påTror det, inte forskat så mkt... Stod mellan ett flertal märken
Mäktig bok! Sitter du på några roliga militärur?Jag har boken
Nja, en Lemania 818 och en Heuer Bundeswehr är allt jag har kvar.Mäktig bok! Sitter du på några roliga militärur?
Vadå nja? Det är väl trevliga klockor!?Nja, en Lemania 818 och en Heuer Bundeswehr är allt jag har kvar.
Jo, men de är inte så många, det var det jag menadeVadå nja? Det är väl trevliga klockor!?
Så här ser de ut:Jo, men de är inte så många, det var det jag menade
Ingen vidare bra bild på Lemanian, den är i toppskick, både jag och den jag köpte den av bedömer att den är helt opolerad.Så här ser de ut:
Mums! Riktigt finaIngen vidare bra bild på Lemanian, den är i toppskick, både jag och den jag köpte den av bedömer att den är helt opolerad.
TackMums! Riktigt fina
woooha!Så här ser de ut:
Hehe, du har betat av en del sköningarMan saknar ju denna trippel...
Ja det har jag fasen gjort Ligger riktigt på dekis nu dock med nytt hus, inkommande unge osv..Hehe, du har betat av en del sköningar
Om man nu kan kalla det på dekis Get your priorities straight son!Ja det har jag fasen gjort Ligger riktigt på dekis nu dock med nytt hus, inkommande unge osv..
haha, kanske man inte kan. Har börjar tråla lite smått och hittat två roliga pjäser i Slovakien.. Min gamla Triton bland annatOm man nu kan kalla det på dekis Get your priorities straight son!
Grattis som fan!