Ja det har jag fasen gjort Ligger riktigt på dekis nu dock med nytt hus, inkommande unge osv..
Grattis Farsan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det har jag fasen gjort Ligger riktigt på dekis nu dock med nytt hus, inkommande unge osv..
Äsch, du är snart tillbaka! Jag själv har två större barn och en liten sladdis, ibland får man en liten slant över som man kan ha kul för !Man saknar ju denna trippel...
Så finTysken har landat! Deutsches heer (allt utom marinen och Luftwaffe) så jäkla nöjd att jag la ut några lappar extra för en i så fint skick!
Så ska vargen komma in och överglänsa alla andra...Lemania 818 på ljusbrunt mocka NATO
Bara ur där du burit dem själv i strid får postasFår man posta alla typer av militära klockor i den här tråden? Eller är det endast armbandsur som gäller?
Hehe, med risk för att bryta mot reglerna då! Här kommer en bild på ett flygplansur från Lansen, plus bild på det faktiska flygplanet klockan suttit i!Bara ur där du burit dem själv i strid får postas
Hehe, med risk för att bryta mot reglerna då! Här kommer en bild på ett flygplansur från Lansen, plus bild på det faktiska flygplanet klockan suttit i!
Tack! Bilden ovan är från utprovning av katapultstol till Viggen, därav den öppna huven och siffran 37 på flygplanskroppen.Grymt coolt!
FC höll på med mycket balla-grejjer! Kul med proveniensen!
Tack! Bilden ovan är från utprovning av katapultstol till Viggen, därav den öppna huven och siffran 37 på flygplanskroppen.
Fantastiskt vad du fångar fina grejer! Vad har du för kran?J Bianchi Marseille från 93 (Tritiumåret) på original Perlon.
Och på vintage Phoenix
Många olikaFantastiskt vad du fångar fina grejer! Vad har du för kran?
Keep em coming, kul att följa dina inlägg.Många olika
Tackar! det lovar jagKeep em coming, kul att följa dina inlägg.
Riktigt bra!
Hittade efter lite letande , priserna på en del M-nummer satta militära Svenska klockor
M3440-050010 Armbandsur Excelsior Park 500 Kronograf , 612 :-
M3440-501010 Armbandsur för Dykare , med spärrad vridring 505:- (1966)
M3440-502010 Armbandsur för dykare , 200 m , Omega ( 1966) 765 :-
M3440-503010 Armbandsur , vattentät 70 m, Seiko ( 1973) 324:-
Christer
Riktigt grym den där!WWW Cyma hemma från urmakaren efter lite omvårdnad. Kommer antagligen att avyttras vad det lider.
Den är ju det! Men av någon anledning så används den inte så mycketRiktigt grym den där!