Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är fin den därGodafton på er allihopa!
Tack! Ja, den är en favorit!Den är fin den där
Toppklass hantverk klart man är sugen, ska bara trimma upp kossorna liteNågon som är sugen på den nya 40th?
Ska du sälja? Jag är sugen Eh haha bara skoja kunde inte låta bli o citera detta inläggetNågon som är sugen på den nya 40th?
Ha ha…Ska du sälja? Jag är sugen Eh haha bara skoja kunde inte låta bli o citera detta inlägget
Juniort tänkt.Utan att vara egentligt insatt undrar jag om det finns någon rationell anledning att slanta de pengarna för en G-shock. Gör det verkligen det?
Juniort tänkt.
WIS, that's me
Du har en kanonfin MRGKul att se lite drag i tråden igen, fortsätt nu
Fina pjäser båda två där, en har jag och en av dom vill jag ha
Osannolikt. Ser inga klockköp öht i min framtid just nu, känner inget sug alls faktiskt.Försöker väcka liv i den här tråden bjuder på en fredagsbild
@S.L dags att köpa MRG igen? När man ser tillbaka på denna tråden va ju du pionjären på mrg.
Låter ändå sunt har flippat helt galet nu i flera år men börjar känna en nöjdhetskänsla som infinner sig. Får se om den vararOsannolikt. Ser inga klockköp öht i min framtid just nu, känner inget sug alls faktiskt.
Har burit en och samma klocka nu i snart ett halvår utan att växla (har kvar ett tiotal klockor skulle jag tro).
Välkommen