Jag som hoppades på Peaky Blinders. Men den serien visas ju bara på amerikanska Netflix![]()
Hola! eller mediahint löser det problemet. Lite av i gråzonen dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag som hoppades på Peaky Blinders. Men den serien visas ju bara på amerikanska Netflix![]()
Damen ser på mad men s5. Jag är egentligen ingen seriemänniska. Tusenbröder är den bästa serien o så är det bra så. Men nu när vi skaffat netflix så kanske man får ta sig igenom nånting och funderar på house of cards som alla haussar.
Kör du med !Hola? Det är ett tillägg för chrome som gör det möjligt att se från amerikanska netflix i Sverige, funkar också för t ex BBC Iplayer.Jag som hoppades på Peaky Blinders. Men den serien visas ju bara på amerikanska Netflix![]()
Kör du med !Hola? Det är ett tillägg för chrome som gör det möjligt att se från amerikanska netflix i Sverige, funkar också för t ex BBC Iplayer.
Gör det! Det är värt det.Nä jag e nybörjare med netflix, kanske får kika på det.
Blir bättre för varje avsnitt. 5 to go.Vad tycker ni om HoC s3?
Vad tycker ni om HoC s3?
Blev färdig i helgen och känns just nu väldigt tungt
Fan ska man se nu?
Blev klar igår... Vet inte riktgt hur jag ska klara mig till s4......Blev färdig i helgen och känns just nu väldigt tungt
Fan ska man se nu?
Kommer det en säsong 4?Blev klar igår... Vet inte riktgt hur jag ska klara mig till s4......
Vad jag läst så är ingenting klart. Men s3 bestämdes 10 dagar efter premiären utav s2. Har svårt att tro att Netflix skulle spola serien redan efter tre säsonger.Kommer det en säsong 4?
Vad jag läst så är ingenting klart. Men s3 bestämdes 10 dagar efter premiären utav s2. Har svårt att tro att Netflix skulle spola serien redan efter tre säsonger.
Även helt omöjligt att avsluta serien som s3 slutade.
Stamper sportar Navitimer och enligt rykte ska HOC pågå tom 2025![]()
Även cyberterroristen med marsvinet kör en Navitimer.
Kom precis på att Franks klocka som jag inte kunde placera är en Portofino på Milanaise-band.
Ahh!
Fick för mig en portugese![]()
Han bär bara IWC i HoC!Inne på tredje avsnittet av HOC säsong 3 nu och den håller ännu.
Noterade att det Frank hade en ny klocka på sig men lyckades inte se vilken modell det var.
Diverse IWC-varianter bär han ju men denna hade jag svårt att placera.
Det är ju annars en serie som innehåller ett bra utbud av fina klockor.
Allt från Cartier till Breitling.
Vart har du läst det?Stamper sportar Navitimer och enligt rykte ska HOC pågå tom 2025![]()
En sån har jag letat efter! Tack!Kör själv netflix och brukar köra via http://www.flixlistan.se/ när jag letar efter nått kul.
Tips för att enkelt hitta filmer (rankat efter imdb-betyg).
Känns relativt uppdaterat med, har bara hittat en film på 2-3 månader som inte fanns.
Vart har du läst det?