• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Ingen aning om den finns på Netflix men Mr. Robot är grymt bra.
Sista avsnittet på första säsomgen sägs gå i USA idag.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor

Moorflax

Patek
2-Faktor
Om ni missat downton abbey så kan jag verkligen rekommendera serien! Jag liksom många andra var inte sugen att börja titta på kostymdrama men oj vad fel jag hade!

Edit: House of cards var ju en episk upplevelse, men det är ju nästan självklart att man bör titta på!
 
Senast ändrad:

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Hur fan har jag missat den här tråden. Gillar Netflix starkt och då mest deras egna serier.
Älskar House of cards, sjukt långt kvar tills nästa säsong. Sense8 är också en grym netflix-serie, mycket värd att se.

OK, så måste jag börja kika på Narcos.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Ja just det, Better call Saul är ju guld också. Överlag väldigt bra produktioner på netflix, snygga och välarbetade. Vissa serier är värda att se bara för att det är så djälva snyggt gjort med bild/ljud.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Narcos är riktigt bra. De har skildrat historien om Pablo på ett riktigt bra sätt. Grym historielektion så att säga :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Orkar inte scrolla igenom allt men jösses vad bra "Bron" är. Känns som "Se7en" fast i serieform och på svenska/danska.

Vill gärna tillägga att jag aldrig varit något fan av varken filmer eller serier som är på Svenska (självklart finns det undantag), detta håller dock väldigt väldigt hög kvalité.
Känns faktiskt ganska ok att betala skattepengar samt pengar till Radiotjänst efter att ha sett "Bron" :)

Säsong 1 och 2 finns på Netflix, resten finns på Svtplay.
 
Topp