Gillar serien också, dock lite trist att Wagners spanska är lite knackigHåller med övriga, Narcos är bra skit!
Sjukt bra skådisar och ett stort plus till att de håller sig till "originalspråket".
J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar serien också, dock lite trist att Wagners spanska är lite knackigHåller med övriga, Narcos är bra skit!
Sjukt bra skådisar och ett stort plus till att de håller sig till "originalspråket".
J
Tyvärr så finns inte den serien på Netflix. Såg första avsnittet av mr robot och tyckte att den var riktigt bra. Får nog koll på resten snartIngen aning om den finns på Netflix men Mr. Robot är grymt bra.
Sista avsnittet på första säsomgen sägs gå i USA idag.
Den finns att finna med god kvalitet.Tyvärr så finns inte den serien på Netflix. Såg första avsnittet av mr robot och tyckte att den var riktigt bra. Får nog koll på resten snart
Har inte hunnit se ännu men trailern påminde om filmen Blow (2001) som är en favorit.
Narcos! Måste ses. Pablo Escobar.
Tror att jag kommer att rulla den minst ett varv till i väntan på säsong 2![]()
Knackig men han snackar med rätt dialekt från medellin.Gillar serien också, dock lite trist att Wagners spanska är lite knackig
Den har jag helt missat, måste ses tack för tipset.Hoppas att ni har sett dokumentären Cocaine cowboys, om inte så gör det. Finns på Netflix. Den är även inspirationen till Blow.
Finns två avsnitt av cocaine cowboys plus en tredje variant som är som en ihopklippt variant av de två förstaDen har jag helt missat, måste ses tack för tipset.
Finns två avsnitt av cocaine cowboys plus en tredje variant som är som en ihopklippt variant av de två första
Den har jag helt missat, måste ses tack för tipset.
Eftersom jag är sjukskriven en längre tid så tackar jag HBO, NETFLIX & KSStanna hemma från jobbet och börja titta!![]()
Eftersom jag är sjukskriven en längre tid så tackar jag HBO, NETFLIX & KS![]()
Tänkte nog på reloaded.Ok, jag har sett Cocaine Cowboys och nr2, Reloaded. De handlar om samma personer men med nytt material och lite annan vinkling.
Nr 3 vet jag inte vilken det är?
Har plöjt igenom hela Narcos nu på 3 dagar. Kan också konstatera att serien var GRYMGillar serien också, dock lite trist att Wagners spanska är lite knackig
Jag ville börja röka typ. Man ser verkligen hur de njuter av vartenda blossNarcos är grymt, blir fan sugen på cola när man kollar på den![]()
Nej men precis, veka var det perfekta ordetvalet. Moppemusche....Precis, inte konstigt att dagens ungdomar ser så jävla veka ut. Knarkar o röker inte. T.o.m muscharna var porrigare på 80-talet.
Mkt bra!Lite OT jag vet, men nu kl 22.00 börjar filmen Omen på kanal 12 i "vanlig TV". Ping @Omen![]()