Lago
Basic
Ser ut som 124270Grattis, riktigt fin. 214270?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som 124270Grattis, riktigt fin. 214270?
My bad, ser nuSer ut som 124270
Ser ut som 124270
Stämmer, 124270 Hämtade upp den idag. Var lite orolig över strl då jag bara provat den lite snabbt tidigare. Sitter dock bra på min 16.5cm handledMy bad, ser nu
Storleken är riktigt bra, passar grymt bra på alla i mitt tycke. Bild på min som är lite äldreStämmer, 124270 Hämtade upp den idag. Var lite orolig över strl då jag bara provat den lite snabbt tidigare. Sitter dock bra på min 16.5cm handled
Tycker den sitter riktigt bra. Hur länge fick du vänta?Stämmer, 124270 Hämtade upp den idag. Var lite orolig över strl då jag bara provat den lite snabbt tidigare. Sitter dock bra på min 16.5cm handled
Grattis vännenDetta var en trevlig ny bekantskap
Tack oj, fick vänta rätt länge (kanske 8 mån) men det var mitt ”fel”. Tanken är att det ska vara årsklocka åt lillgrabben som är beräknad i aug. Klockan kom för ett tag sedan men har legat undanlagd. Kunde till slut inte hålla mig så hämtade ut den lite tidigare. Vill eg. plocka ut den vid BF men insåg att det skulle bli för kompliceratTycker den sitter riktigt bra. Hur länge fick du vänta?
Tack haha, gick inte att motstå längreinsåg att det var alldeles för omständigt att försöka pricka in bfGrattis vännen
Kunde du inte hålla dig Fullt förståeligt
Nu är den ju härligt inkörd till augusti iallafallTack oj, fick vänta rätt länge (kanske 8 mån) men det var mitt ”fel”. Tanken är att det ska vara årsklocka åt lillgrabben som är beräknad i aug. Klockan kom för ett tag sedan men har legat undanlagd. Kunde till slut inte hålla mig så hämtade ut den lite tidigare. Vill eg. plocka ut den vid BF men insåg att det skulle bli för komplicerat
Exakt. Samt att man kan ha den på sig vid BFNu är den ju härligt inkörd till augusti iallafall
Väntade 9 totalt så 8 är ju helt OK. Roligt att de börjar få in lite. Förstår att du inte kunde hålla dig Men som du säger att plocka ut till det ”tilltänka” datumet kan ju bli lite meckigt. Sedan är det ju omöjligt att planera ”just in time”.
Men grattis till klockan och att du blir pappa! Stort!
Noterade en sak i instruktionsboken jag fick med min 124270. Det står 39mm Står det så hos er övriga också? @Deskdiversthlm @Cosmo
Måste hem och kika. Men inte bra!Noterade en sak i instruktionsboken jag fick med min 124270. Det står 39mm Står det så hos er övriga också? @Deskdiversthlm @Cosmo
Ingen aning. Har ej kikat i den.Noterade en sak i instruktionsboken jag fick med min 124270. Det står 39mm Står det så hos er övriga också? @Deskdiversthlm @Cosmo
Haha, absolut. Var tvungen att dubbelkolla med skjutmåttMåste hem och kika. Men inte bra!
Hur var det för dig efter du sett det, expanderade klockan på handleden?
…….sorry, skämt åsido ska ta en koll, har faktiskt inte kollat manualen.
36mm i min. Phew! Trodde jag skulle vara tvungen att reklameraDet står 39mm Står det så hos er övriga också?
Konstigt, har du testat att fixa micro adjustment ett steg?Haha, absolut. Var tvungen att dubbelkolla med skjutmått
Hade nog inte själv reflekterat över det heller utan det var första sidan jag slog upp när jag bläddrade lite snabbt igenom manualen.
Har dock ett annat problem med expyn. Passformen är perfekt men på ngt konstigt sätt så trycker den på en nerv. Har testat att flytta länkar men än så länge inte hittat någon lösning Resulterar i att det gör lite ont/känner sig utmattad i handleden samt att man får stickningar i vissa fingrar
Ok, vad bra. Då är det bara jag.36mm i min. Phew! Trodde jag skulle vara tvungen att reklamera
Möjligt att det är som @SWC säger. Men du köpte precis din ny va? Kanske kan bli värdefullt en vacker dag om du kan koppla broschyren till klockan.
Absolut, både micro samt flyttat runt länkbitar. Men än så länge ingen förbättring Har även klockan löst så inget som trycker ned hårt. Har haft liknande en gång tidigare med en annan klocka och då hjälpte det att byta band. Lite synd att inte kunna ha den på länkKonstigt, har du testat att fixa micro adjustment ett steg?
Ja det där att klämma på nerven känns ju tveksamt och inte alls bra .Ok, vad bra. Då är det bara jag.
Stämmer, köpte ny från AD igår.
Absolut, både micro samt flyttat runt länkbitar. Men än så länge ingen förbättring Har även klockan löst så inget som trycker ned hårt. Har haft liknande en gång tidigare med en annan klocka och då hjälpte det att byta band. Lite synd att inte kunna ha den på länk
”Ångrar mig”?????!Ångrade mig lite idag att jag sålde min Omega AT.. Sen går jag in i denna tråden och då gick det över
Hoppas jag kan plocka ut min på Tisdag! Varför är det bara Lördag idag!?!
”Ångrar mig”?????!
Här: https://klocksnack.se/threads/omega-aqua-terra-svart-38mm.156910/
Du kanske hinner få och flippa innan helgen är slut.
Kommer nu ihåg att jag reagerade på samma sak då jag hade min...Noterade en sak i instruktionsboken jag fick med min 124270. Det står 39mm Står det så hos er övriga också? @Deskdiversthlm @Cosmo
Oj så fin! Man blir ju sugen!Äntligen.
Första intrycket såhär ett par dagar in, riktigt j**** bra.
Knep du den som fanns på Rob? Jag frågade efter en igår och de sa att de hade haft en som såldes typ 3 dagar sedanÄntligen.
Första intrycket såhär ett par dagar in, riktigt j**** bra.