Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gjorde rätt val!Från tidigare idag ute på Hönö.
![]()
Klart du ska ha en....Ok plöjt igenom tråden. Vill ha exp i 36mm![]()
The choosen oneFrån tidigare idag ute på Hönö.
![]()
Oman?Utforskar extremt klimat.
![]()
//B
Tyvärr tycker jag inte riktigt att den passar med jubilee, men det är min åsikt. Keep it simple and clean och kör org länk alt. läderNågon som testat på jubilee?
Jag tycker det lirar bra. Bildgoogle:
![]()
![]()
Du kan ha rätt. Nog jag som nog bara har dille på jubilee för stundenTyvärr tycker jag inte riktigt att den passar med jubilee, men det är min åsikt. Keep it simple and clean och kör org länk alt. läder
Varit i samma träsk som dig och stampat också. Men denna modell tycker jag inte vi misshandlar utan satsa på en trevlig DJ och så kör du en 14270 alt 1016 som komplement! (Ajajaj dröm kombo)Du kan ha rätt. Nog jag som nog bara har dille på jubilee för stunden![]()
Sålänge det ej är jubilee så är allt välkommetHeja, heja! Våga prova annat än länk!![]()
Jag kan inte lova något!Sålänge det ej är jubilee så är allt välkommet![]()
Jag kan inte lova något!![]()
Ha, ha!Står tom. I Explorer Bibeln, jag citerar - "Jubilee på en Explorer (oavsett ref) är en allvarlig synd"
![]()
Vad är det för klocka som ligger längst upp till höger i bild med brunt band?Testar NATO för första gången nu.
![]()
/Söder
Vad är det för klocka som ligger längst upp till höger i bild med brunt band?
Jag tycker faktiskt att det ser helt ok ut!![]()
Var det någon som efterfrågade jubilee?![]()