Bra på riktigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra på riktigt!
Hur är den korta recensionen nu efter ett tag jämfört med sub? PS. Behöver jag säga att man ångrade sig? Men sitt ord är sitt ord.Knäppt tidigare idag
Jag är ju otroligt nöjd och glad över det valet. Tycker den funkar till precis allt och 36 mm är perfekt. Den flyger fint under radarn och är grym!Hur är den korta recensionen nu efter ett tag jämfört med sub? PS. Behöver jag säga att man ångrade sig? Men sitt ord är sitt ord.
Grattis! Den blir bara bättreMin första Explorer. Mycket nöjd
Min första Explorer. Mycket nöjd
Tack! Känns liksom klassisk och modern samtidigt.Grattis! Den blir bara bättre
Tack! Ja, jag tycker inte jag sett supermånga på ks. Kanske för många 36mm puritanerGrattis! Kul med fler 224270 på forumet
Tack! Känns liksom klassisk och modern samtidigt.
Tack! Ja, jag tycker inte jag sett supermånga på ks. Kanske för många 36mm puritaner
Aha, så pass? Jag ställde mig i kö när den släpptes och kunde hämta igår. Kanske hade tur dåInte tilldelats särskilt många heller. Min AD skulle få två i år…
Snyggt! Min nästa Explorer helt klart.Min första Explorer. Mycket nöjd
Aha, så pass? Jag ställde mig i kö när den släpptes och kunde hämta igår. Kanske hade tur då
Ja, såklart det är så.Tog sex veckor för mig men det handlar ju inte om någon turordning utan mer relation med AD
Storleken på en mm till har jag inga tvek på, mer nyfiken på hur du upplever skillnaden med den blankare tavlan och AR på insidan jämfört med 214270? Här har jag mer tvek, att man upplever den "blingigare" och mindre "under radarn".Tack! Hade 39mm tidigare och gillade den mycket men här har de verkligen träffat helrätt. På armen känns den inte alls för stor eller obalanserad enligt mig.
Storleken på en mm till har jag inga tvek på, mer nyfiken på hur du upplever skillnaden med den blankare tavlan och AR på insidan jämfört med 214270? Här har jag mer tvek, att man upplever den "blingigare" och mindre "under radarn".
Tack för svar! Har fått en nyväckt tanke att jag kan vilja byta min 39mm mot denna. Skall försöka få till en jämförelse hos en AD som har ett 40mm visningsex.Jag gillar den nya tavlan mer. Den känns verkligen svart och inte alls överdrivet blingig. Dessutom upplevde jag bara den matta tavlan som matt i direkt solljus. Syntes knappt annars. Det var några år sedan jag sålde den dock så minnet kan svika
Nymans hade en 40mm i montern igår iallafall (Jag vet att alla inte bor i Stockholm, men ändå)Tack för svar! Har fått en nyväckt tanke att jag kan vilja byta min 39mm mot denna. Skall försöka få till en jämförelse hos en AD som har ett 40mm visningsex.
Tack! Bor utanför Göteborg, men det är ju bra info till övriga i tråden och på KS.Nymans hade en 40mm i montern igår iallafall (Jag vet att alla inte bor i Stockholm, men ändå)