Explorer så klart!F*n.. Man blir inte mindre sugen när man ser alla bilder. Har beslutsångest mellan en speedy och explorer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Explorer så klart!F*n.. Man blir inte mindre sugen när man ser alla bilder. Har beslutsångest mellan en speedy och explorer![]()
Exp såklart. Speedy har inte micro justering på deras länk. Exp sitter som en smäck! Easy peasy beslut![]()
36mm har ju äldre låset med microjustering och nyare 39mm har easy link extension som ger 5mm förlängning vid behov.Har Explorern microjustering menar du? Det visste inte jag. Jag trodde det endast var dykarna av Rolex modeller som hade microjusteringen.
36mm har ju äldre låset med microjustering och nyare 39mm har easy link extension som ger 5mm förlängning vid behov.
tycker det är riktigt synd att glidelock inte lanserat över alla produktlinjer. Grym funktion.Ja, ok. Då är jag med. Tänkte på glidelock.
Yeah...Alltid fint med lördag!![]()
Yeah...
Alla bilder är säkerligen välkomna i den här trådenBilden är dock inte tagen idag så kanske räknas som fusk?
Alla bilder är välkomna! Imorgon ska jag bära min 14270! Sunday expyBilden är dock inte tagen idag så kanske räknas som fusk?
Jag har själv inte burit min 14270 på några veckor nu, men imorgon åker den på. När man inte använt den på ett tag känns det nästan lite högtidligtAlla bilder är välkomna! Imorgon ska jag bära min 14270! Sunday expy
+ 1. Blir alltid nästan lite nykär när jag plockar fram denJag har själv inte burit min 14270 på några veckor nu, men imorgon åker den på. När man inte använt den på ett tag känns det nästan lite högtidligt![]()
Nej, vad mer kan begäras... den funkar alltid! Ibland suger det i ”köpa nytt”-tarmen, men en Explorer 14270 går ju inte flippa. Då får man spara eller sälja nåt annat.+ 1. Blir alltid nästan lite nykär när jag plockar fram denClean, sportig och toolig vad mer kan begäras?
Hoppas inte
Det kommer inte ske, var så lugnHoppas inte![]()
Dyker den här upp ska jag äta upp min gamla hatt. Sen måste jag säga att jag sällan haft så ambivalenta känslor inför en grej i mitt liv som när jag såg den här bilden. Explorern SKA vara med svart urtavla. Något annat känns helt fel. Å andra sidan måste jag erkänna att den ser läcker ut, no doubt! Men nej, låt detta stanna vid en bild.
Har ju faktiskt funnits i vitt i extremt små upplagor men jag håller med dig ändå.Dyker den här upp ska jag äta upp min gamla hatt. Sen måste jag säga att jag sällan haft så ambivalenta känslor inför en grej i mitt liv som när jag såg den här bilden. Explorern SKA vara med svart urtavla. Något annat känns helt fel. Å andra sidan måste jag erkänna att den ser läcker ut, no doubt! Men nej, låt detta stanna vid en bild.