• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Tack så mycket! Håller med, blev ett riktigt kul projekt! :) På din fråga så svarar jag: Italienare! Vi fick först ett utkast (det Mr Maggi har på bilderna ovan) där de hade ritat ett runt datumfönster. Då sa vi att vi ville ha ett fyrkantigt med en vit ram och de svarade OK. Sen fick vi klockorna och det var ett runt utan ram... :facepalm:
:D

Ja, den blev riktigt bra. Någon har säkert nämnt det tidigare, men den är sån kameleont. Olika färger i olika ljus. Djupt skogsgrön, svart, grå, etc etc.
TIQXJcQ.jpg

Hoy! Har sett några exempel på moddade 1545or där mercedeshänderna bytts ut mot ”Squalehänder”, typ en vit tim- och en orange minutvisare. Undrar var man kan få tag på ett sådant set? Skulle vara coolt att testa på min blåa. Tacksam för tips!

Hoy! Har sett några exempel på moddade 1545or där mercedeshänderna bytts ut mot ”Squalehänder”, typ en vit tim- och en orange minutvisare. Undrar var man kan få tag på ett sådant set? Skulle vara coolt att testa på min blåa. Tacksam för tips!
Jag har beställt mina från Gnomon men du kan alltid kolla med Squale Tyskland (https://www.squale.de), de brukar också vara hjälpsamma. :)

Edit: Det är nog visarna från t.ex. 1521 Ocean blue (polerade varianten) du ska ha om du vill ha vit timvisare och orange minutvisare.

Mejla till [email protected] med din förfrågan och hemadress så får du svar direkt via Squale. På så vis slipper du mellanhänder-delen. De fraktar med DHL Express. Har beställt två gånger ifrån dem.

Tillbaka
Topp