Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser riktigt fint ut! Gillar gummit skarptLiten bildbomb. Har sen tidigare beställt ett viklås fr Bob Davis, samt fått mitt vintage tropic i lådan, mäter 20/16mm. Tycker det blev riktigt bra med min 1521
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser riktigt fint ut! Gillar gummit skarpt![]()
Tack för tipset!!Tack! Är riktigt nöjd med det. Prisvärt också. Om du är intresserad så har säljaren fler på lager. Det enda som kan vara lite surt är fraktkostnaden och tiden det tar för paketet att komma.
https://www.ebay.com/itm/132191828672
Gratulerar! Bra klocka, bra bild!Då får jag också vara med i denna tråden
![]()
![]()
Vågar man fråga efter en lume bild? Skulle vara intressant och se tycker jag. Annars kanske du bara kan skriva hur du tycker lumen ärDär har vi den! En Basel-nyhet. Bead blasted 101atm. Min första 2002A. Så jäkla megatung klocka. Stort tack till @JCE som fixade fram den på nolltid medan t.ex. Page and Cooper behövde minst tre veckor på sig
![]()
Vågar man fråga efter en lume bild? Skulle vara intressant och se tycker jag. Annars kanske du bara kan skriva hur du tycker lumen ärTack på förhand
Ja så är det (angående glädjen), och Squalen du har kvar är ju också en riktig skönhet, så du klarar dig nog.Vill också va med, bytte till original bandet idag då de va så fint väder så kändes trevligt med lite färg.
@M.L. fan ångrar man sig kanske? lite jobbigt att se bildernahaha. Men jag är väldigt glad att du tycker om den! Det gör de hela lite lättare, delad glädje är dubbel glädje
![]()
Snyggt! Var köpte du viklåset?Tack! Är riktigt nöjd med det. Prisvärt också. Om du är intresserad så har säljaren fler på lager. Det enda som kan vara lite surt är fraktkostnaden och tiden det tar för paketet att komma.
https://www.ebay.com/itm/132191828672
Snyggt! Var köpte du viklåset?
Tror min 1521 ligger runt plus 4 spd vid användning. Det är jag mycket nöjd med.Någon som noterat Hur mkt en 1521 fortar och saktar sig?
Någon som noterat Hur mkt en 1521 fortar och saktar sig?
Tycker min helt nya 1521 ligger bra till mellan 3.7-6.1 sek (mätt med ap i telefonen i 2veckor) fortar den sig varje dag.
Måste väl vara rätt godkänt i denna prisklassen?
@JaggisHur skulle ni vikta Seiko Turtle mot Squale 1521? Ni får välja kriterier själva.
Hur skulle ni vikta Seiko Turtle mot Squale 1521? Ni får välja kriterier själva.
I min värld är Squalen det självklara valet. Mycket mer för pengarna tycker jag. Snyggare dessutom.Jag bumpar min egna fråga.