Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja den kan nog passa med ett gäng olika band och straps.Grattis, kul att du knep en tillslut dåspännande med läder, måste provas!
Någon som sitter på lite BILDER på sin Squale LE på gummi? Posta gärna!!![]()
Inte av den typen men kanske en annan modell.Ah, tack för info!
kan vi inte göra en till snart?![]()
Någon som sitter på lite BILDER på sin Squale LE på gummi? Posta gärna!!![]()
Inte av den typen men kanske en annan modell.![]()
Hysteriskt bra! Alla dagar i veckan!Shit vad bra 60 atmos:en är alltså...
![]()
Möcke bra,härlig duo där.Shit vad bra 60 atmos:en är alltså...
![]()
Va, har du köpt en 60 Atmos?Shit vad bra 60 atmos:en är alltså...
![]()
Inte min bild, tyvärrVa, har du köpt en 60 Atmos?![]()
Aja, vad är väl en bal på slottet?Inte min bild, tyvärr
Suktar efter den dock![]()
Verkar finnas en här på forumet, kolla dagens klocka tråden för en liten stund senHur ska man lyckas få tag på en av 35 tillverkade när man äntligen hittat sommarklockan man vill ha!?
![]()
Nä men dra mig baklänges!Verkar finnas en här på forumet, kolla dagens klocka tråden för en liten stund sen![]()
Haha precis vad jag tänkte att du skulle göraNä men dra mig baklänges!
Avvaktar lite och ser om det blir en LE med @Zackrissonsur.se men drar det ut på tiden inför sommaren så får jag helt enkelt aktivera ”säljdinklockatillmigkampanj” på @durutti![]()
Det kommer bli en eller egentligen flera LE, tänker två har fått ja på ovan med endast 30 st, blir lite ahtal på @MaBr homage men har hopp även på den. Tror att den ljuslbå dock kommer att komma först då det inte är så mycket jobbHaha precis vad jag tänkte att du skulle göra![]()
SpännandeDet kommer bli en eller egentligen flera LE, tänker två har fått ja på ovan med endast 30 st, blir lite ahtal på @MaBr homage men har hopp även på den. Tror att den ljuslbå dock kommer att komma först då det inte är så mycket jobb
De gör mycket i Schweiz och märket är inte ett märke som endast använder namnet, idag sätter de ihop allt i Grenchen som är en av de mest klassiska klockstäderna. Med Squale köper du verkligen historik, har endast funnits två ägare och dagens är familjen Maggi från Italien var tidigare Italiens distributör för märket. Till skillnad från mänga andra märken så har Squale kvar all kvalitet och historik i nya klockor och har inte köpts upp för av fel anledningarJag är sjukt sugen på en Squale. Tillverkas någonting mer än urverken i Schweiz? Eller är swiss made i det här fallet att de är endast monterade i Schweiz?
Detaljer! Ge oss detaljer!Det kommer bli en eller egentligen flera LE, tänker två har fått ja på ovan med endast 30 st, blir lite ahtal på @MaBr homage men har hopp även på den. Tror att den ljuslbå dock kommer att komma först då det inte är så mycket jobb
Hoppas på leverans nästa vecka, känns helt rätt nu när vårvädret kommit så den bruna matic och nog på försäljning direktShit vad bra 60 atmos:en är alltså...
![]()
Vi jobbar med Squale inte världens snabbaste svarare, har dock fått ok på att det går och att LE 30 pcs är ok på denna, det är lika med att vi kör, väntar på prisbild samt sista justeringar, de har inte varit på kontoret på ett par veckor men hoppas att allt klarnar nästa veckaDetaljer! Ge oss detaljer!
När och exakt hur kommer den se ut?![]()
Men blir det en LE exakt som den polska eller blir det någonting lite skojigare med de andra förslagen som lagts fram?Vi jobbar med Squale inte världens snabbaste svarare, har dock fått ok på att det går och att LE 30 pcs är ok på denna, det är lika med att vi kör, väntar på prisbild samt sista justeringar, de har inte varit på kontoret på ett par veckor men hoppas att allt klarnar nästa vecka![]()
Man säger Skualee har jag fått lära mig, precis som @TobiasD säger på sin grymma videoSkål vänner!!
Edit säger du Skualee
Eller Skuäle
![]()
Vi får se, ni har så många ideer så jag hinner inte få ihop allt och skulle allt förverkligas samtidigt hade det inte blivit en snygg klocka, men givetvis gör vi ju snyggare och bättre saker än PolenMen blir det en LE exakt som den polska eller blir det någonting lite skojigare med de andra förslagen som lagts fram?![]()