Det gäller att förstöra dem tidigt! Min är inte ens tre och hon är redan klockskadad...Låt mig bjuda på denna bild,grabben ville titta en stund på Maticen innan han skulle sova
![]()
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller att förstöra dem tidigt! Min är inte ens tre och hon är redan klockskadad...Låt mig bjuda på denna bild,grabben ville titta en stund på Maticen innan han skulle sova
![]()
Ok ja man lever som man lärDet gäller att förstöra dem tidigt! Min är inte ens tre och hon är redan klockskadad...![]()
Jag köpte den till dottern för något år sen, perfekt storlek på 31mm.Ok ja man lever som man lär
Han har en dykare i plast,men funderar på att köpa en Seiko liknande skx till honom,fast den är mindre.
Grabben är ganska grov inte tjock.Jag köpte den till dottern för något år sen, perfekt storlek.
![]()
Jämfört med SKX007:
![]()
![]()
Order lagdFinns båda, lägg gärma order under helgen om du vill ha och skriv bara vilken storlek i meddelande. Nästa vecka öppnar squalenordic.com där kommer alla tillbehör finnas online (sidan funkar men en hel del jobb kvar att fixa med)
Jag kör det ljusa och det funkar fint tycker jag. Äger inget mörkbrunt så jag vet inte hur det blir.Någon som kör squales läder på 1521 blå? Tycker det ser bra ut på bild och vore kanske inte dumt att ha ett. Det mörka lär väl passa bäst?![]()
Jag kör det bruna lädret. Våldsamt snyggt och hög kvalitet.Någon som kör squales läder på 1521 blå? Tycker det ser bra ut på bild och vore kanske inte dumt att ha ett. Det mörka lär väl passa bäst?![]()
Stort tack! Bilderna var visst braJag kör det ljusa och det funkar fint tycker jag. Äger inget mörkbrunt så jag vet inte hur det blir.
Hittade inga bra bilder så jag kör på kvantitet före kvalitet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort tack för svar, får bli ett läder när @Zackrissonsur.se lanserar den nya shoppen senJag kör det bruna lädret. Våldsamt snyggt och hög kvalitet.
Sitter och jobbar med det nu faktiskt, vill du lägga order redan nu säg till så lägger jag upp artikeln, alla artiklar skall ändå upp. Finns i tre färger, svart, brunt och ljusbrunt.Stort tack för svar, får bli ett läder när @Zackrissonsur.se lanserar den nya shoppen sen![]()
Snällt! Är det ljusbruna i sånt fallSitter och jobbar med det nu faktiskt, vill du lägga order redan nu säg till så lägger jag upp artikeln, alla artiklar skall ändå upp. Finns i tre färger, svart, brunt och ljusbrunt.![]()
![]()
Det är lite ljusare när det är nytt men det mörkar rätt snabbt när man använder det.Stort tack! Bilderna var visst bra
Trodde det ljusa skulle vara mycket ljusare, då är det de jag sett på de flesta bilder. Det ljusa blir det helt enkelt, tur man frågar här innan![]()
Okej, tack! Nyansen på ditt ser riktigt bra ut till klockanDet är lite ljusare när det är nytt men det mörkar rätt snabbt när man använder det.![]()
nej men kan ju få med det i samma försändelse i så fallSnällt! Är det ljusbruna i sånt fallmen har ingen panik, har ju inte klockan än
![]()
nej men kan ju få med det i samma försändelse i så fallHär är länk: https://zackrissonsur.se/produkt/squale-lader-20-mm-tan/
Gött. Drog iväg en beställning med lite gott och blandat.Riktigt bra priser på gummin (och annat) hos CNS nu. 20% om man köper fem eller fler gäller även på reapriset.Kan rekommendera deras Tropic Sport, har det på två av mina och det är riktigt bra. Krävs att man kokar det bara...
https://www.cheapestnatostraps.com/collections/tropic-watch-straps-and-rubber-watch-bands
Ja men de har dock inga lösa ännu, tar nog ett par månader, så snabbt de kommer lägger jag upp det@Zackrissonsur.se Kommer det gå att beställa Squales nya Tropic separat, som sitter på 1521 Full Lume? Kanske har behandlats tidigare i tråden, sökte men hittade inte något om det. Tack på förhand!
nej men kan ju få med det i samma försändelse i så fallHär är länk: https://zackrissonsur.se/produkt/squale-lader-20-mm-tan/
Grattis, kul att du knep en tillslut dåSåg tråden om LE-Micro-klockan någon vecka för sent och missade hela grejen. Det har grämt mig lite. Missade de två på köp och sälj som kom ut nära på leveransen så nu när det dök upp en till så nöp jag den direkt och fick hem den idag.
Måste säga att jag blev positivt överraskad. Riktigt kul och skiljer sig lite från min andra modifierade 1545:a. Lite skeptisk till runda datumet, men samtidigt försvinner det kanske mer än ett fyrkantigt fönster.
Hade nog föredragit fyrkantigt ändå, men ingen stor grej.
Har läst mycket i Micro-tråden om köpet. Men hur var det med lumen, kunde ni välja den också? Och det gröna insertet, fanns det olika nyanser eller är det samma som på deras ”mint”?
Gillar att sub-homage-känslan är kraftigt reducerad, där bidrar iofs det runda datumfönstret också.
Testade den på brunt (timex) lädernato. Lär bli ett läder från Squale till den, men en fråga dök upp.
Var hittar jag ett bra gummi (svart) typ rubber-B som passar, någon som har tips?
bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!Såg tråden om LE-Micro-klockan någon vecka för sent och missade hela grejen. Det har grämt mig lite. Missade de två på köp och sälj som kom ut nära på leveransen så nu när det dök upp en till så nöp jag den direkt och fick hem den idag.
Måste säga att jag blev positivt överraskad. Riktigt kul och skiljer sig lite från min andra modifierade 1545:a. Lite skeptisk till runda datumet, men samtidigt försvinner det kanske mer än ett fyrkantigt fönster.
Hade nog föredragit fyrkantigt ändå, men ingen stor grej.
Har läst mycket i Micro-tråden om köpet. Men hur var det med lumen, kunde ni välja den också? Och det gröna insertet, fanns det olika nyanser eller är det samma som på deras ”mint”?
Gillar att sub-homage-känslan är kraftigt reducerad, där bidrar iofs det runda datumfönstret också.
Testade den på brunt (timex) lädernato. Lär bli ett läder från Squale till den, men en fråga dök upp.
Var hittar jag ett bra gummi (svart) typ rubber-B som passar, någon som har tips?
bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!
Lumen har vi inte valt själva, vi specificerade inte det så det blev vanlig superluminova. Vridringsinlägget finns bara i en grön nyans och det ska vara samma som på mint.![]()