• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Härligt! Vilken färg? :)
Inte kommit så långt :D Aquamarine med stål bezel är väl den jag tycker är snyggast, men det var väl förra årets så den blir svår att få tag på. På plats två kommer Laguna med stålbezel men den är ju Gnomonexclusive så den blir nog för dyr. Så det lutar åt den lila med stålbezel hos @Zackrissonsur.se OM jag lyckas med att sälja mina.

Inte kommit så långt :D Aquamarine med stål bezel är väl den jag tycker är snyggast, men det var väl förra årets så den blir svår att få tag på. På plats två kommer Laguna med stålbezel men den är ju Gnomonexclusive så den blir nog för dyr. Så det lutar åt den lila med stålbezel OM jag lyckas hos @Zackrissonsur.se
Låter som en bra plan. :) Jag tycker utan tvekan att laguna med stålbezel är den snyggaste de har gjort men ingen modell är ju dålig. Riktigt bra allihopa!

Inte kommit så långt :D Aquamarine med stål bezel är väl den jag tycker är snyggast, men det var väl förra årets så den blir svår att få tag på. På plats två kommer Laguna med stålbezel men den är ju Gnomonexclusive så den blir nog för dyr. Så det lutar åt den lila med stålbezel hos @Zackrissonsur.se OM jag lyckas med att sälja mina.
Det kan hända att de andra går att få tag på Aquamarine, har frågat om just den modellen och väntar svar, har de tavla kan vi alltid bygga den om de inte gör det åt oss. Just nu får jag inga svar dock, Milan kontoret stängt fram till en början av April och Schweiz kontoret öppnar igen nästa vecka. Så snart det har lugnat ner sig så skall jag ta tag i det igen, nu går endast hela konversationen till att få hem våra klockor

Det kan hända att de andra går att få tag på Aquamarine, har frågat om just den modellen och väntar svar, har de tavla kan vi alltid bygga den om de inte gör det åt oss. Just nu får jag inga svar dock, Milan kontoret stängt fram till en början av April och Schweiz kontoret öppnar igen nästa vecka. Så snart det har lugnat ner sig så skall jag ta tag i det igen, nu går endast hela konversationen till att få hem våra klockor
Hade ju varit häftigt att få loss några laguna-tavlor... hade nog sålt slut snabbt :D

Hade ju varit häftigt att få loss några laguna-tavlor... hade nog sålt slut snabbt :D
Tror inte det är omöjligt, swisspassion som är Squale´s bolag har den på sin sida, dock slutsåld och vid namn emerald men det borde inte ha kvar den om de inte producerar mer, eller är det jag som tänker på fel tavla
1521%20emerald.jpg

Tror inte det är omöjligt, swisspassion som är Squale´s bolag har den på sin sida, dock slutsåld och vid namn emerald men det borde inte ha kvar den om de inte producerar mer, eller är det jag som tänker på fel tavla
1521%20emerald.jpg
Stämmer, så jäkla snygg tycker jag. Riktigt skriker sommar och härligt blingig också med blank boett och på mesh :D

EDIT: Ah, Laguna har svart text, emerald vit :D

Sen får vi se om jag lyckas sälja den för 6500 :p Visserligen ink frakt och med sailcloth men ändå, vill ju inte ge bort den och jag behöver varenda krona till min Onda :)

Jag har dock kvar alla tre jag köpt utav dig, du har ju bara kvar en av mina ;)
Det är ju premium och limited edition, klart att du kommer! Fast egentligen är det inte riktigt läge att sälja nu så man vet aldrig...

Vadå bara en, jag har väl bara köpt två? :p Det är dessutom fruns klocka. :D

Det är ju premium och limited edition, klart att du kommer! Fast egentligen är det inte riktigt läge att sälja nu så man vet aldrig...

Vadå bara en, jag har väl bara köpt två? :p Det är dessutom fruns klocka. :D
En har du väl sålt? :D

Vad tycker du gör sig bäst på den gröna tavlan. Vit eller svart text?

Ja är det som skiljer från Gnomon då finns det ju hopp, ni är så jvla snabba på att se detaljerna:) Ja nu när jag kolla är det helt klart snyggast med vit text på den
Välkommen in i nördarnas myshörna. :D Kände mig rätt löjlig innan idag när jag såg att logotypen på spännet på nya gummit skiljer sig från den gamla men man är i alla fall fall i gott sällskap här inne. :cool:

Tillbaka
Topp