För Squale? Jo, Gripenbro är AD: squale.seJo min FOIS har samma l2l typ och den är 39mm... finns ingen svensk ad va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För Squale? Jo, Gripenbro är AD: squale.seJo min FOIS har samma l2l typ och den är 39mm... finns ingen svensk ad va?
Fan så sugen jag är på den där! Ser så jävla somrig ut.Om du vill klämma på den innan inköp så har jag modellen. Är osäker om jag vill kränga min då det är en trvlig klocka. Men PM om du har frågor.
Dock har kronan rasat lite och dollarn snart uppe i 9kr... Vid årskiftet då var kursen nere i 7.90kr.
Försök hitta någon inom EU som har den. Momsen och den dåliga kronan gör att priset sticker iväg lite. Dock som sagts tidigare så skickar dom paketet gratis?
priset jag betala.
6392:-
med moms 7990:-
Med dagens kurs.
7191 :-
+ moms 8990 :-
https://www.avanza.se/index/om-indexet.html/19000/usd-sek
![]()
Orange, 1521 gör sig bra med kontrast.Given midsommarklocka men... blått eller orange't?
![]()
![]()
Squale 1521 50 atmos
Orange! Men blått eller grått gör sig också braGiven midsommarklocka men... blått eller orange't?
![]()
![]()
Squale 1521 50 atmos
Jag instämmer med föregående talare, orange gör sig väldigt bra.Given midsommarklocka men... blått eller orange't?
![]()
![]()
Squale 1521 50 atmos
Givet svar: ta med dig bägge NATO-banden och byt minst varje halvtimme!Given midsommarklocka men... blått eller orange't?
![]()
![]()
Lunarstorm! Gött med retroGiven midsommarklocka men... blått eller orange't?
![]()
![]()
Squale 1521 50 atmos
Givet svar: ta med dig bägge NATO-banden och byt minst varje halvtimme!
(Javafan, jag skulle ha svårt att bestämma mig och skulle gå på den ultimata kompromisssen. So sue me!)
Oerhört fin kombo! Äpplelambic är gott. Har din minutvisare börjat gulna eller är det fotot som luras?Chips och En Lambic till kvällen. Roligare blir det inte då det ska jobbas imorgon.![]()
![]()
Tack, det får funka även fast Kriek är favoriten. Färgen håller ännu så det är nog ljuset som luras. Bara ett år gammal.Oerhört fin kombo! Äpplelambic är gott. Har din minutvisare börjat gulna eller är det fotot som luras?
Underbar tavla och bandet till det blir ju verkligen pricken över i:et.Chips och En Lambic till kvällen. Roligare blir det inte då det ska jobbas imorgon.![]()
![]()
Klarar du en Padi bär du definitivt upp en Squale 1521 skulle jag säga. Har också samma kombo och tycker 1521 bärs betydligt mindreUnderbar tavla och bandet till det blir ju verkligen pricken över i:et.
Vad behöver man för handled för att bära upp den? (Jag klarar en Padi men det känns som att större inte fungerar)
Är det någon som har tips annars på en liknande tavla men i lite mindre storlek?
Aha!!!Klarar du en Padi bär du definitivt upp en Squale 1521 skulle jag säga. Har också samma kombo och tycker 1521 bärs betydligt mindre![]()
TackUnderbar tavla och bandet till det blir ju verkligen pricken över i:et.
Vad behöver man för handled för att bära upp den? (Jag klarar en Padi men det känns som att större inte fungerar)
Är det någon som har tips annars på en liknande tavla men i lite mindre storlek?
Snyggt! Pluspoäng på gummit ocksåSå jäkla gött! Nu har jag landat en jag med efter en hel del suktande.![]()
Snyggt! Pluspoäng på gummit också![]()
Det vart enbart orange't, gjorde sig mycket bra med lite lagom hängTackar! Blev det blått eller orange igår?
Hvordan er storleken på en 1521 jämfört med en Skx? Någon som har båda og har et bilde på begge?
Jag har båda, kan ta en bild imorgon?Hvordan er storleken på en 1521 jämfört med en Skx? Någon som har båda og har et bilde på begge?
Det hadde värt grymt! Värt sugen på en Squale lenge, men alltid värt litt osäker på storleken.Jag har båda, kan ta en bild imorgon?