Det är så man blir tårögd..Har ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är så man blir tårögd..Har ni sett denna? Jag får gåshud av vällust och vill äga den nu.
![]()

Jag tror oranget gummi kan vara riktigt snyggt på den.Hehe, vi får se vad DHL kommer med nästa vecka
Frågan är ju straps. Vad passar den på? Först och främst vill jag säga mesh, utan tvekan. Men sen då? Svart gummi? Eller kanske orange?
Hehe, vi får se vad DHL kommer med nästa vecka
Frågan är ju straps. Vad passar den på? Först och främst vill jag säga mesh, utan tvekan. Men sen då? Svart gummi? Eller kanske orange?
Ja, coolt! Men frågan är, blir det inte för mkt baby-blått då? Eller är jag ute o cyklar?Ett blått sånt här kanske? Jag får mitt svarta nästa vecka skulle jag tippa på! Från Joseph Bonnie
![]()
@Ur-snygg jodå här sitter vi nöjda och glada, tack för bra snabb affär! Hade tänkt slänga på ett Tropik men hittar bara halva så det får bli diverse nato tills det dyker upp. Så här snygg är min:![]()
![]()
Håller med, -ska man följa det där med att man inte får ha läder på en dykare så borde väl alla med en Omega Speedmaster alltid gå runt med ett låååångt tygband som de kan ha utanpå rymddräkten...Jag har inte riktigt det det där med att läder på dykare är NO-NO. Är det snyggt och bekvämt så bryr jag mig inte så mkt.
Och jag tror inte någon på mitt kontor skulle säga "haha din jävla pajas med läder på en dykarklocka"
Och jag tror jag skulle köpa den på tan leather. Och sen köpa mesh och några perlon/naton i lämpliga färger.
Vilket meshband är det alla rockar? Squales egna?
Vilket är bäst? Har hört delade åsikter om Squales.Övervägande Squales egna skulle jag säga om man generalisera. Sedan har t.ex watchgecko bra ersättare.
Jag tyckte Squale egna var katastrof men då är jag rysligt bortskämd när det kommer till bra mesh.Vilket är bäst? Har hört delade åsikter om Squales.
Jag tyckte Squale egna var katastrof men då är jag rysligt bortskämd när det kommer till bra mesh.
Om klockan kommer med deras egna är det väl bara att testa. Om den inte har mesh från början kan man säkert lika gärna köpa AM....och jag tycker att deras egna är bra men har inte testat annat. Således får man antagligen bilda sig en egen uppfattning.
Vart köpa Squale online?
Kolla även in: https://squalestore.com/newshop/en/Vart köpa Squale online?
Kan rekommendera http://kellotarvike.com också. Han som driver den sidan är finsk AD om jag inte har fel för mig och sen är han aktiv här på KS också. Har beställt en del därifrån och fått ett riktigt bra bemötande. Annars är det som någon nämnt Gripenbro som är svensk AD.Vart köpa Squale online?
Squales egna, men det är så otroligt synd att det inte matchar klockan. Meshet är matt och håller inte direkt högsta kvalitet medan klockan tvärtom är högblank och håller hög kvalitet.Vilket meshband är det alla rockar? Squales egna?
Hvordan er storleken på en 1521 jämfört med en Skx? Någon som har båda og har et bilde på begge?
Ser ut som den bärs väldigt likt SKX:en med tanke på vinkeln.![]()
1521 vs skx + andra dinkor. Poängen - 1521 bärs lite mindre men marginal skillnad.
Ah synd man missa de. Riktigt stiligNu är LE'n slutsåld. Tog lite mindre än 24h
![]()
Hann du knipa en?Nu är LE'n slutsåld. Tog lite mindre än 24h
![]()
KanskeHann du knipa en?![]()