God morgon, rask promenad före jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååå, en handmålad Matic och noll annat..?Om någon undrar vad som presenterades under helgens W.O.I
Man kunde visst få kika på "Abisso di Melo" också under disken som vi tidigare snackat om. Min italienska är lite rostig men det verkar vara allt...Sååå, en handmålad Matic och noll annat..?
Den där är hemsk så jag förstår varför de hade den under disk...Man kunde visst få kika på "Abisso di Melo" också under disken som vi tidigare snackat om. Min italienska är lite rostig men det verkar vara allt...
Det var du som sa detDen där är hemsk så jag förstår varför de hade den under disk...
Den där är hemsk så jag förstår varför de hade den under disk...
Det var du som sa det
Oj, sa jag det högt..? Sjukt besviken på att det inte kom något kul.
Haha. Jaa riktigt tråkigt!Oj, sa jag det högt..? Sjukt besviken på att det inte kom något kul.
Stoppa pressarna, pausa vid 2:24 och njut av den fabulösa presentationen på ett träbord med pappersduk, Forza Squale!Oj, sa jag det högt..? Sjukt besviken på att det inte kom något kul.
Haha, magnifikt!Stoppa pressarna, pausa vid 2:24 och njut av den fabulösa presentationen på ett träbord med pappersduk, Forza Squale!
Stoppa pressarna, pausa vid 2:24 och njut av den fabulösa presentationen på ett träbord med pappersduk, Forza Squale!
Man kunde visst få kika på "Abisso di Melo" också under disken som vi tidigare snackat om. Min italienska är lite rostig men det verkar vara allt...
Äh, hade gärna tagit en jag med. Väldigt limiterad så bara att glömma dessvärre, lite tråkigt att det inte presenteras några "nya" produktionsmodeller bara.Jag tycker inte att den är så ful
Akta dig så du inte trillar av stolen baraTittar in i den här trevliga tråden och ska kolla @Von s video
Vad var/är syftet med denna konferens?Om någon undrar vad som presenterades under helgens W.O.I
Återkommande årlig mässa för mindre Italienska märken, syftet är väl visa upp sina klockor skulle jag troVad var/är syftet med denna konferens?
Jag tar på mig den! Som du säger så hade jag hoppats på att de skulle släppa något bra nu när det inte blev någon Basel.Återkommande årlig mässa för mindre Italienska märken, syftet är väl visa upp sina klockor skulle jag tro
Det var @MaBr som hajpade den från början så jag skyller på honom. Skämt åsido så hade jag nog också hoppats på något spännande med tanke på avsaknad av Baselworld osv.
Ja nu är den såld
Gött men tråkigt!Ja nu är den såld
Ganska indieAkta dig så du inte trillar av stolen bara
Ja tyvärr men kommer säkerligen bli Squale igen Finns mycket man vill prova, tex Matic eller någon annan vintage om det dyker upp någon.Gött men tråkigt!
edit: helt hajlös nu ?
Kul med ”exklusiv” men inte min kopp av te.Med risk för att frågan redan ställts, vad tycker man om 30 ATMOS Tono-Argento som de tagit fram med Gnomon?
"...kommer att behöva dö." Ja, eller låt människorna dö och låt hajarna leva. Stackars hajar.Squale(n) nämns i Aftonbladet idag. Dock inte på ett att vi är vana att läsa det
Vi vet ju alla hur det blir när man tar för mycket av något när det kommer till naturen..."...kommer att behöva dö." Ja, eller låt människorna dö och låt hajarna leva. Stackars hajar.