Tackar! Ja, det blev verkligen en bra kombo. Ska försöka matcha ihop den med lite blygare färger imorgon.Tjusigt! Matchar bra med skjortan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Ja, det blev verkligen en bra kombo. Ska försöka matcha ihop den med lite blygare färger imorgon.Tjusigt! Matchar bra med skjortan också
Haha, ja, men herregud!! Sjukt nog lade jag inte märke till det själv. Visste inte ens att sådana versioner fanns.Är det en matt tavla på en polerad boett? Eller ser jag tokigt?
Tufft! Har nog aldrig sett det tidigare, tror jag?!Haha, ja, men herregud!! Sjukt nog lade jag inte märke till det själv. Visste inte ens att sådana versioner fanns.
Får kolla med AD vilket år modellen är från.
Jaaaaa! @MaBr all hjälp uppskattas. Googlade som en tok och antingen är jag riktigt usel på att googla eller så finns det begränsad info om detta!
Vad är det där för konstiga bandstift?
Har likadana på min Marathon med borrade lugs. Inte lätt att få bort om det inte är det Har inte heller sett sådana förut.Det undrar jag också! Aldrig sett. De är ju långa också för de går hela vägen ut i hålet som är borrat i boetten...
Köpte några på Ur & Penn som hastigast nu. Oklart om det kommer funka.
Edit: Fungerade inte! Får mejla Squale. Tråkigt dock att min Tiger just nu är obrukbar, bara för bandstiftens skull...
Vad har du för bredd på spetsarna?Jag har såna här från Strapped till flera av mina Squale och de är riktigt bra.Det undrar jag också! Aldrig sett. De är ju långa också för de går hela vägen ut i hålet som är borrat i boetten...
Köpte några på Ur & Penn som hastigast nu. Oklart om det kommer funka.
Edit: Fungerade inte! Får mejla Squale. Tråkigt dock att min Tiger just nu är obrukbar, bara för bandstiftens skull...
Det känns supermärkligt med tanke på att jag fick den av en AD.Det måste vara en modd och inget som kommit från Squales fabrik. @North, gjorde en sån modd om jag inte minns fel.
Köpte du den direkt från AD på det viset? Vad stod det i annonsen/på hemsidan och vilken AD var det ifrån?Det känns supermärkligt med tanke på att jag fick den av en AD.
Lite lustigt om du inte beställt den så. Själv köpte jag separat tavla och satte in.Det känns supermärkligt med tanke på att jag fick den av en AD.
Den benämndes som en 1521 Ocean på hemsidan. Jag håller på och kollar upp detta med AD i skrivande stund.Köpte du den direkt från AD på det viset? Vad stod det i annonsen/på hemsidan och vilken AD var det ifrån?
Ocean ska ha sunburst-tavla så då är det något som inte står rätt till.Den benämndes som en 1521 Ocean på hemsidan. Jag håller på och kollar upp detta med AD i skrivande stund.
Yes! Ska försöka luska lite mer på en gång. Uppdaterar.Ocean ska ha sunburst-tavla så då är det något som inte står rätt till.
Vart är den köpt ifrån? Finns en AD som säljer modifierade varianter till kunder med specifika önskemål.Yes! Ska försöka luska lite mer på en gång. Uppdaterar.
Om det är Zackrissons du tänker på så tror jag "bara" att de är importörer, inte certade AD.Vart är den köpt ifrån? Finns en AD som säljer modifierade varianter till kunder med specifika önskemål.
Tror den matta benämns Ocean också men då med tillägget BRUSHED såklart.Ocean ska ha sunburst-tavla så då är det något som inte står rätt till.
Precis! Men då brukar väl också själva boetten också vara matt?Tror den matta benämns Ocean också men då med tillägget BRUSHED såklart.
Squale har väl klantat till det förr så förstår inte varför alla är så förvånade
Ah, visst ja. Har Squale ens AD’s?Om det är Zackrissons du tänker på så tror jag "bara" att de är importörer, inte certade AD.
Exakt. Ärligt talat tycker din är snygg sådär men nu är det ju inte jag som ska ha denPrecis! Men då brukar väl också själva boetten också vara matt?
Ja, det har de. Gripenbro var AD tidigare men den sidan verkar inte finnas längre så jag vet inte om han har lagt ner försäljningen av Squale.Ah, visst ja. Har Squale ens AD’s?
Squale själva kallar den för Blue Blasted men som du säger så vet man aldrig med dem...Tror den matta benämns Ocean också men då med tillägget BRUSHED såklart.
Squale har väl klantat till det förr så förstår inte varför alla är så förvånade
Jag har svaret när du får behov av en till färgglad haj
Det skulle ju vara just en 1521 Ocean och som du @MaBr säger så ska ju tavlan vara sunburst och det syntes ju att den inte var det. Verkar då som att det blir en reklamation mot Squale.Squale själva kallar den för Blue Blasted men som du säger så vet man aldrig med dem...
Tråkigt men skönt att det löser sig. Man vill ju ha det man har beställt.Det skulle ju vara just en 1521 Ocean och som du @MaBr säger så ska ju tavlan vara sunburst och det syntes ju att den inte var det. Verkar då som att det blir en reklamation mot Squale.
Den är sjukt trevlig, synd bara att den är lite för liten...Jag har svaret när du får behov av en till färgglad haj
Inte mätt men får kanske göra det. Spetsarna går ju liksom hela vägen ut i hålen som är borrade i bandhornen. De där kanske kan funka!Vad har du för bredd på spetsarna?Jag har såna här från Strapped till flera av mina Squale och de är riktigt bra.
https://strapped.se/produkt/bandstift-schweiziska-4-pack-15-22mm/
Förlåt för att jag sa någotDet skulle ju vara just en 1521 Ocean och som du @MaBr säger så ska ju tavlan vara sunburst och det syntes ju att den inte var det. Verkar då som att det blir en reklamation mot Squale.
Haha, du behöver absolut inte be om ursäkt utan snarare göra motsatsen!Förlåt för att jag sa något
Nä men rätt ska vara rätt, lite kul att du inte reagerat på det själv innan.
Själv hade jag nog behållt den, kul med lite annorlunda.