Tack Ja det gifte sig faktiskt lite Vad är det för band du har på din vintage PVD? Ser med riktigt trevligt utBlev ju grymt snygg på det bandet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Ja det gifte sig faktiskt lite Vad är det för band du har på din vintage PVD? Ser med riktigt trevligt utBlev ju grymt snygg på det bandet!
Vilket av dem? Känns som att jag byter band en gång i veckan.Tack Ja det gifte sig faktiskt lite Vad är det för band du har på din vintage PVD? Ser med riktigt trevligt ut
Det var ett canvas från NDC-straps. Är mer grönt på riktigt.Haha det såklart
Canvas, något beige-aktigt @MaBr
Ahaa, Snyggt är det i alla fallDet var ett canvas från NDC-straps. Är mer grönt på riktigt.
Så jäkla hård! Riktigt snygg på det bandet också. Grattis igen!Detsamma
Tack! Känns riktigt bra dettaSå jäkla hård! Riktigt snygg på det bandet också. Grattis igen!
Kanonbra! Vad är det för band?Detsamma
TackKanonbra! Vad är det för band?
Tack. Ja det såg skönt utTack
Det är ett sånt här. Bekvämt som bara den
Leather and Denim watch straps Ref 390
Sports watch strap made from jeans fabric. Available in various high quality Diloy colours and sizesdiloy.com
Fasen va braNej men jag lägger väl upp en bild till då
Ett mysterium sannerligen! Helt galet!Hur kan 1521 Full Lume som @TobiasD har till salu fortfarande bara kvar för 5K? Sjukt bra pris!
Jag håller med, det är inte bara 1521 som är bra prissatt i den annonsen. Synd att man har köpstopp!Tycker @TobiasD genomgående har bra priser i sin annons. Tyvärr verkar det vara dött på k&s för tillfället
Bruna pärlan hamnade i finfint sällskap där, galet trevlig trippel
Snyggt! Riktigt schysst samling du har nu.
Galet bra, grattis!
Snyggt fångat! Den är bra den färgen på Matic
SnyggtDagens! Är fortfarande löjligt nöjd med orange Borealis på denna.
Grymt! Har ett likadant band som jag också kör på min PVD ibland, tycker att det är väldigt bra. Det är rätt tjockt men när man fått till passformen så tycker jag att det är bekvämt också.Snyggt fångat! Den är bra den färgen på Matic
Snyggt
Själv fick jag hem detta idag, blev inte heller fy skam om jag får säga det själv
Tack för att du släppte det och ett extra tack för klibborna @Von
Det är redan kokat Hade nog funkat om det varit längre lug till lug. Men det behövde smita åt lite bättre. TvärnöjdGrymt! Har ett likadant band som jag också kör på min PVD ibland, tycker att det är väldigt bra. Det är rätt tjockt men när man fått till passformen så tycker jag att det är bekvämt också.
Jag har också kokat mina, har alldeles för dåligt tålamod för att gå in dem naturligt.Det är redan kokat Hade nog funkat om det varit längre lug till lug. Men det behövde smita åt lite bättre. Tvärnöjd