• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Fick mail från Zackrisson om att de ska sluta med Squale pga dålig service :(
Fick samma meddelande :( Förstår att de har fått väldigt mycket extrajobb och sura kunder pga Squale, men det är fasligt synd att vi blir av med vår enda riktiga och aktiva AD :p Undras när de slutar och om man skall passa på att få lite saker fixade. Jag skulle vilja ha en tom Squalebox och kanske en extra borstad bezel till min nya fina Tiger, den blanka bezeln drar åt sig repor sjukt lätt :)

Jag hoppas att @Zackrissonsur.se fortsätter att vara aktiva här inne och hittar några nya skoj märken att promota här inne... host Vostok host ... bäst vore ju att ha kvar Squale, men kanske är bäst för blodtrycket att släppa dem.

Fick samma meddelande :( Förstår att de har fått väldigt mycket extrajobb och sura kunder pga Squale, men det är fasligt synd att vi blir av med vår enda riktiga och aktiva AD :p Undras när de slutar och om man skall passa på att få lite saker fixade. Jag skulle vilja ha en tom Squalebox och kanske en extra borstad bezel till min nya fina Tiger, den blanka bezeln drar åt sig repor sjukt lätt :)

Jag hoppas att @Zackrissonsur.se fortsätter att vara aktiva här inne och hittar några nya skoj märken att promota här inne... host Vostok host ... bäst vore ju att ha kvar Squale, men kanske är bäst för blodtrycket att släppa dem.

Mmm, förstår dom också. Det är ju dom som får handskas med sura kunder :/

Får se vem det är som tar över Squale i Sverige dock, gripenbro verkar ha lagt ner försäljningen iaf.

Mmm, förstår dom också. Det är ju dom som får handskas med sura kunder :/

Får se vem det är som tar över Squale i Sverige dock, gripenbro verkar ha lagt ner försäljningen iaf.
Har för mig att jag såg en 3dje svensk återförsäljare som dök upp, men kan hända att jag drömt det och om jag inte gjorde det så var jag inte tillräckligt imponerad för att lägga dem på minnet :)

Fick mail från Zackrisson om att de ska sluta med Squale pga dålig service :(
Där ser man! Men som flera redan konstaterat inte så konstigt eller förvånande...

Gripenbro verkar ju slutat också, deras Squale-sida har inte fungerat på ett bra tag. Vore ju skoj med i alla fall EN auktoriserad handlare för märket i Sverige, men ja... De känns spontant som rätt svåra att jobba med bitvis 😅

Mysbelysning på 👍🏼

583BF092-196B-413B-BBD7-B0A9140AA90D.jpeg
Riktigt fräsch färg! Snyggt

Tillbaka
Topp