• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Hittade den här på WUS. HK limited edition av något slag. Urusel bild men ser riktigt fin ut med den orangea loggan på grön tavla!
9DD048A3-BDCC-4A24-8EF4-0525A07EE785.jpeg
Riktigt mysig och härlig färgkombo👍
Vore kul göra någon liknande LE här som det var tal om tidigare här i tråden.
Undrar hur en tavla i silver med orange squale logga skulle te sig🙃

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Hallå Squale-kännare!

Jag har en härlig 1521 Ocean köpt i slutet av 2020 hos svensk åf. Jag är helnöjd med klockan men funderar på en sak angående caset. På de flesta modeller av 1521 som jag sett bilder på så ska det stå Squale ingraverat på vänster sida - min klocka verkar dock sakna det (vilket jag egentligen tycker är härligt). Är det någon som vet vad detta kan bero på?

tempImagepwWAc2.jpg

tempImagem6XNKW.jpg

tempImageSKe6ax.jpg

Hallå Squale-kännare!

Jag har en härlig 1521 Ocean köpt i slutet av 2020 hos svensk åf. Jag är helnöjd med klockan men funderar på en sak angående caset. På de flesta modeller av 1521 som jag sett bilder på så ska det stå Squale ingraverat på vänster sida - min klocka verkar dock sakna det (vilket jag egentligen tycker är härligt). Är det någon som vet vad detta kan bero på?

tempImagepwWAc2.jpg

tempImagem6XNKW.jpg

tempImageSKe6ax.jpg
Det verkar som att Squale har slutat med graveringen på vissa boetter men det verkar lite slumpmässigt. Jag har det på min äldre 1521 från 2016 men inte på min full lume från 2020. Har dock sett full lume med graveringen och det är ju en ny modell så... Oklart! 😁

Det verkar som att Squale har slutat med graveringen på vissa boetter men det verkar lite slumpmässigt. Jag har det på min äldre 1521 från 2016 men inte på min full lume från 2020. Har dock sett full lume med graveringen och det är ju en ny modell så... Oklart! 😁
Haha, älskar den härliga slumpmässigheten i det hela. Jag går nämligen i tankarna på att släppa denna härliga klocka och ville försäkra mig om att allt är legit innan jag lägger ut den såklart. :)

Och många tack för ditt svar!

Haha, älskar den härliga slumpmässigheten i det hela. Jag går nämligen i tankarna på att släppa denna härliga klocka och ville försäkra mig om att allt är legit innan jag lägger ut den såklart. :)

Och många tack för ditt svar!
Köper man Squale så är det en del av charmen, hehe. Den är säkert legit, har aldrig sett en fejk-Squale. Fulpolerade, sprejmålade och Franken men aldrig fejk. 😊

Tillbaka i tråden!

TACK @Zackrissonsur.se för mycket föredömlig service, som alltid.
A74B2B9C-A068-4F72-8496-CC20E5C44498.jpeg
62CAD39C-EFA1-4C32-AE17-3F1A897D8C66.jpeg
A33E4E4A-5565-49D7-A317-027AFF7D441C.jpeg
1F824998-172C-4E9F-8768-CA39E768FE41.jpeg

Så jäkla nöjd. Riktigt grymt med en Matic. Sitter som en smäck! Sommarens klocka är säkrad, helt klart
2C8DA223-97A7-42A7-BFF8-B5FABB6C9895.jpeg
Ett år och en dag sedan man köpte den här skönheten! 😍🦈

(Med undantag för några månader hos sin andra pappa @KlockTotte😉)

Fortfarande väldigt nöjd, och vill tro att den stannar 😁 Trevlig helg på er!
7D9D65F6-6C8C-46ED-BA59-D3CE2048C85E.jpeg

Oj, de har ju sänkt sina priser rejält. Undrar vad det är tillfälligt bara? I vilket fall som helst så är det ju rimligt pris nu. 👍
Jag tror inte det, har kikat in där lite då och då och har alltid sett reapriserna i alla fall. Lite märkligt dock då en av anledningarna till att Zackrissons slutade med Squale var för att de inte fick rea ut dem. 🤔
Trist. Jag tycker att det ingår lite i deras 1521-DNA.

Tillbaka
Topp