Wow, har du redan fått den! Ser ju grymt fint ut måste jag säga. Grattis!Mina gröna små kompisar. Vi får se om jag behåller båda. Beror lite på om båda får tid på handleden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, har du redan fått den! Ser ju grymt fint ut måste jag säga. Grattis!Mina gröna små kompisar. Vi får se om jag behåller båda. Beror lite på om båda får tid på handleden!
DHL Express är inte att leka med när saker flyter på!Wow, har du redan fått den! Ser ju grymt fint ut måste jag säga. Grattis!
...och löjligt snygg! Den är riktigt bra, riktig fullträff med den orangea minutvisaren också Nyfiken som man är, vad går en sådan på ungefär?
Galet grön men samtidigt en riktig shape-shifter. Går från mörkt grön/svart på dina första bilder till lysande grön på vissa av dessa. Sjukt härlig på alla sätt och vis!
Köpte på Chrono24 och betalade 8300 inklusive frakt, väntar dock fortfarande fakturan med moms, så det kommer väl bli 2k till och landa på strax över 10k......och löjligt snygg! Den är riktigt bra, riktig fullträff med den orangea minutvisaren också Nyfiken som man är, vad går en sådan på ungefär?
Med tanke på att det är en special edition dykare med 50ATM så är ju det inte alls farligt Bra köp!Köpte på Chrono24 och betalade 8300 inklusive frakt, väntar dock fortfarande fakturan med moms, så det kommer väl bli 2k till och landa på strax över 10k...
Inte alls Squale för mig men tycker det är kul att du kör på det du gillarSista posten nu, men så här ser pjäsen ut med i lite sol, på det medföljande gummibandet (glad att jag valde orange istället för svart) och på mech (från deras FB).
Jag tycker att det är otydligt. Har han Speedos på sig? Om inte så känner jag inte alls rätt mood.Inte alls Squale för mig men tycker det är kul att du kör på det du gillar
Bjussar på en gammal moodboard från LEns glansdagar för tydlighetens skull
Ganska säker på att han har vita Speedos på sig på min andra moodboardJag tycker att det är otydligt. Har han Speedos på sig? Om inte så känner jag inte alls rätt mood.
Sista posten nu, men så här ser pjäsen ut med i lite sol, på det medföljande gummibandet (glad att jag valde orange istället för svart) och på mech (från deras FB).
Tycker också den är riktigt lyckad. Väldigt läcker färg! Gör sig bra på söders höjder
Helskotta så bra den är..Sista posten nu, men så här ser pjäsen ut med i lite sol, på det medföljande gummibandet (glad att jag valde orange istället för svart) och på mech (från deras FB).
*Barton-silikonBlingbling mesh i all ära men fan vad bra bartongummin är!
Du har rätt.(som vanligt)*Barton-silikon
Äh, jag skulle bara vara störig, det kallas ju dessutom silikongummi. Kul att du är nöjd, ser väldigt snyggt ut! Går det att vända så att man får den orangea sidan utåt?Du har rätt.(som vanligt)
Sak samma, bra är det iaf
Jag vill oxå slå ett slag för Barton! Inte vändbart. Dels pga qr-stift men det är även lätt format för att sitta åt ena hållet. Sista keepern har dessutom en klack på insidan som låser fast flärpenÄh, jag skulle bara vara störig, det kallas ju dessutom silikongummi. Kul att du är nöjd, ser väldigt snyggt ut! Går det att vända så att man får den orangea sidan utåt?
Happ, det var ju typiskt! Älskar att den sista keepern hålls fast av en liten flärp, det är underskattat!Jag vill oxå slå ett slag för Barton! Inte vändbart. Dels pga qr-stift men det är även lätt format för att sitta åt ena hållet. Sista keepern har dessutom en klack på insidan som låser fast flärpen
Är enligt mig de skönaste gummish som finns. Som ovanstående säger går det tyvärr inte att vända men det går ju att köpa fler färgerÄh, jag skulle bara vara störig, det kallas ju dessutom silikongummi. Kul att du är nöjd, ser väldigt snyggt ut! Går det att vända så att man får den orangea sidan utåt?
Hoppas du skickade det. Är dags för ett riktigt släpp tycker jag.Nu igen..?
Är jag bitter nu? Kanske?
Jag är en feg jävel, skickade inte det... Jag tycker att det är dags för en ny modell men om de ska envisas med att bara släppa nya färger så är det dags för en ny Matic.Hoppas du skickade det. Är dags för ett riktigt släpp tycker jag.
Haha!Jag är en feg jävel, skickade inte det... Jag tycker att det är dags för en ny modell men om de ska envisas med att bara släppa nya färger så är det dags för en ny Matic.
Min högsta önskan är som vanligt en ny 1157!