• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Ny ägare av en Squale 1521. Trevlig klocka! 😊

Tips på schysta band till? Kan vara nato eller annat gummiband. 😊

Bilagor

• 3DB950C2-5788-4E16-A2A7-D4313E4ADBFD.jpeg
    3DB950C2-5788-4E16-A2A7-D4313E4ADBFD.jpeg
    427.8 KB · Visningar: 7
Efter mycket funderande och en ren tillfällighet så blev jag idag ägare till denna skönhet!

Älskar Squale´s logga och arv som förmedlas på ett lagomt vintage-vis....påminner mig om Enicar på ett tilltagande sätt.
Det här blir nog en keeper och kraftig tack till @hjelm89 för en trevlig och avslappnad affär om gjordes upp på en OKQ8-parkering i Schtaan!

Kom med ett full set och extra original-gummi som är härligt men länken är grymt gedigen och ger hela klockan en skön känsla som verkligen andas verkligen kvalitét! 🦈

IMG_9388 2.jpg
IMG_9389 2.jpg
IMG_9390 2.jpg
IMG_9392 2.jpg
IMG_9393 2.jpg
IMG_9394 2.jpg
IMG_9404 2.JPG
IMG_9407 2.jpg

Jag älskar att den ser så förvånad ut! 🤣
Jag också, helt underbar! Det är typ den fulsnyggaste loggan någonsin. 😁 Den på klockan är ännu bättre tycker jag.
IMG_9377 (1).jpg

Najs!!! 😍 Vart hittade du den?
https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Squale-by-DakeDesign/48089991.7H7A9
Vet inte riktigt hur det är med copyright på det där men eftersom Squale inte svarar på mina mejl om merch så får de skylla sig själv! 🤨

Jag också, helt underbar! Det är typ den fulsnyggaste loggan någonsin. 😁 Den på klockan är ännu bättre tycker jag.
IMG_9377 (1).jpg

https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Squale-by-DakeDesign/48089991.7H7A9
Vet inte riktigt hur det är med copyright på det där men eftersom Squale inte svarar på mina mejl om merch så får de skylla sig själv! 🤨
Snyggt! 👌🏼

Eller hur, när folk ber om att få bära ens varumärke på en tröja och dessutom betala för det, är man ju dum om man inte svarar 😁

Snyggt! 👌🏼

Eller hur, när folk ber om att få bära ens varumärke på en tröja och dessutom betala för det, är man ju dum om man inte svarar 😁
Nej, väldigt märkligt. De har ju skitcool merch och jag frågade efter att få köpa både flaggor, t-shirts, klistermärken, hållare och lådor. Något borde de väl kunna tillhandahålla tycker man. Jag följer Andreas personliga Instagram och funderar på att skicka honom ett DM. 🤔

Nej, väldigt märkligt. De har ju skitcool merch och jag frågade efter att få köpa både flaggor, t-shirts, klistermärken, hållare och lådor. Något borde de väl kunna tillhandahålla tycker man. Jag följer Andreas personliga Instagram och funderar på att skicka honom ett DM. 🤔
Verkligen! Ja, det vore ju coolt. Tror de skulle sälja en hel del om möjligheten fanns! Jag skrev lite med hans son (tror jag det är) som har drivit Squale life-kontot, och han sa att jag skulle få köpa t-shirts när jag frågade.

När jag sedan ville slå till så slutade han svara på DM, och sedan hörde man ingenting mer... 😆

Verkligen! Ja, det vore ju coolt. Tror de skulle sälja en hel del om möjligheten fanns! Jag skrev lite med hans son (tror jag det är) som har drivit Squale life-kontot, och han sa att jag skulle få köpa t-shirts när jag frågade.

När jag sedan ville slå till så slutade han svara på DM, och sedan hörde man ingenting mer... 😆
Hehe, han kanske fick smäll på fingrarna för att han ville sälja. Jag tror också att de hade kunnat tjäna pengar på det, jag hade i alla fall köpt allt! 😁

Wristbuddys har vitt
Gillar Isofrane-style men lite skeptiskt till siliconband.

Lutar åt tropic...
Tänkta prova detta.
Någon som provad?

Edit, blev fel länk

Lutar åt tropic...
Tänkta prova detta.
Någon som provad?

Edit, blev fel länk

Har precis beställt ett svart tropic därifrån. Verkar vara bra gummi kvalitet. Borde komma nästa vecka.

Lutar åt tropic...
Tänkta prova detta.
Någon som provad?

Edit, blev fel länk

Ja, blä för silikon... iaf. till klockband

Tillbaka
Topp