Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla orangea gummin passar på den där!Ny ägare av en Squale 1521. Trevlig klocka!
Tips på schysta band till? Kan vara nato eller annat gummiband.![]()
Jag har ett nytt sådant över 20mmNy ägare av en Squale 1521. Trevlig klocka!
Tips på schysta band till? Kan vara nato eller annat gummiband.![]()
Perfekt att sätta tänderna iFick hem en liten accessoar idag! Försökte ta en vettig bild men det går tydligen inte nu...
Edit: Synd att det är "fel" haj men ändå helt okej!
![]()
Gränsen gick när han släpade iväg klockan!Perfekt att sätta tänderna i![]()
Fick hem en liten accessoar idag! Försökte ta en vettig bild men det går tydligen inte nu...
![]()
Jag älskar att den ser så förvånad ut!Jag gillar den gamla hajen bättre.
![]()
Najs!!!Fick hem en liten accessoar idag! Försökte ta en vettig bild men det går tydligen inte nu...
![]()
Jag också, helt underbar! Det är typ den fulsnyggaste loggan någonsin.Jag älskar att den ser så förvånad ut!![]()
https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Squale-by-DakeDesign/48089991.7H7A9Najs!!!Vart hittade du den?
Snyggt!Jag också, helt underbar! Det är typ den fulsnyggaste loggan någonsin.Den på klockan är ännu bättre tycker jag.
![]()
https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Squale-by-DakeDesign/48089991.7H7A9
Vet inte riktigt hur det är med copyright på det där men eftersom Squale inte svarar på mina mejl om merch så får de skylla sig själv!![]()
Nej, väldigt märkligt. De har ju skitcool merch och jag frågade efter att få köpa både flaggor, t-shirts, klistermärken, hållare och lådor. Något borde de väl kunna tillhandahålla tycker man. Jag följer Andreas personliga Instagram och funderar på att skicka honom ett DM.Snyggt!
Eller hur, när folk ber om att få bära ens varumärke på en tröja och dessutom betala för det, är man ju dum om man inte svarar![]()
Verkligen! Ja, det vore ju coolt. Tror de skulle sälja en hel del om möjligheten fanns! Jag skrev lite med hans son (tror jag det är) som har drivit Squale life-kontot, och han sa att jag skulle få köpa t-shirts när jag frågade.Nej, väldigt märkligt. De har ju skitcool merch och jag frågade efter att få köpa både flaggor, t-shirts, klistermärken, hållare och lådor. Något borde de väl kunna tillhandahålla tycker man. Jag följer Andreas personliga Instagram och funderar på att skicka honom ett DM.![]()
Hehe, han kanske fick smäll på fingrarna för att han ville sälja. Jag tror också att de hade kunnat tjäna pengar på det, jag hade i alla fall köpt allt!Verkligen! Ja, det vore ju coolt. Tror de skulle sälja en hel del om möjligheten fanns! Jag skrev lite med hans son (tror jag det är) som har drivit Squale life-kontot, och han sa att jag skulle få köpa t-shirts när jag frågade.
När jag sedan ville slå till så slutade han svara på DM, och sedan hörde man ingenting mer...![]()
Haha, ja men typ… Och ja! Fanboy-deluxe och köpt alltHehe, han kanske fick smäll på fingrarna för att han ville sälja. Jag tror också att de hade kunnat tjäna pengar på det, jag hade i alla fall köpt allt!![]()
Vad säger ni nu då?Jag älskar att den ser så förvånad ut!![]()
Helvitt gummi! Men kanske curved ends?Fick ett konstigt sug efter vitt gummi till Maticen
![]()
Vad tror ni
Detta?
![]()
Eller tropic style?
![]()
Tropic alla dagar i veckan, skitsnyggt i vitt!Fick ett konstigt sug efter vitt gummi till Maticen
![]()
Vad tror ni
Detta?
![]()
Eller tropic style?
![]()
Fick ett konstigt sug efter vitt gummi till Maticen
![]()
Vad tror ni
Detta?
![]()
Eller tropic style?
![]()
Tropic kommer bli kanon!Fick ett konstigt sug efter vitt gummi till Maticen
![]()
Vad tror ni
Detta?
![]()
Eller tropic style?
![]()
Wristbuddys har vittGår det att hitta ett vitt isofrane-style?
Behövs lite rejälare grejer på Matic...
Gillar Isofrane-style men lite skeptiskt till siliconband.Wristbuddys har vitt
Har precis beställt ett svart tropic därifrån. Verkar vara bra gummi kvalitet. Borde komma nästa vecka.Gillar Isofrane-style men lite skeptiskt till siliconband.
Lutar åt tropic...
Tänkta prova detta.
Någon som provad?
Edit, blev fel länk
![]()
FKM RUBBER - "TROPICAL" VINTAGE STYLE STRAP (WHITE)
Uniquely manufactured by MONSTER STRAPS. Contemporary, durable and incredibly comfortable.Moulded from vulcanised rubber for superior durability. Excellent resistance to UV rays, extreme temperatures, mechanical stresses, chemicals, and seawater. This is not the typical vintage style rubber...monstraps.com
Gillar Isofrane-style men lite skeptiskt till siliconband.
Lutar åt tropic...
Tänkta prova detta.
Någon som provad?
Edit, blev fel länk
![]()
FKM RUBBER - "TROPICAL" VINTAGE STYLE STRAP (WHITE)
Uniquely manufactured by MONSTER STRAPS. Contemporary, durable and incredibly comfortable.Moulded from vulcanised rubber for superior durability. Excellent resistance to UV rays, extreme temperatures, mechanical stresses, chemicals, and seawater. This is not the typical vintage style rubber...monstraps.com
Ja, blä för silikon... iaf. till klockband