New5tream
Basic
Precis. Dom säger att dom försöker få ett besked från agenturen som levererar Squale till deras butik.Klockor och smycken? Vad säger de om förseningen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis. Dom säger att dom försöker få ett besked från agenturen som levererar Squale till deras butik.Klockor och smycken? Vad säger de om förseningen då?
Segt. Hoppas det löser sig!Precis. Dom säger att dom försöker få ett besked från agenturen som levererar Squale till deras butik.
Jag ar inte sett bilder på din från sidan som jag kan komma ihåg.
Har den Squale-text på boetten eller inte?
Såhär ser den ut på sidan och där bak.
Jag håller tummarna att de håller vad de lovar. Vet att tidigare ADn blev lovad leveranser som aldrig kom. Tror att de som beställde polerad mesh fick vänta 9mån! på att få dem. Att leverans kommer andra halvan av juli känns lite tufft mtp att det då är semestertider men håller tummarna för dig.En uppdatering är väl på sin plats i och med att jag beklagade mig över den långa väntan (på en Matic) i går. Hur som helst har jag återigen talat med AD i dag och det är alltså Squale som har problem att leverera klockor för tillfället. Men nu har Squale själva, via agenturen och vidare till AD lovat att klockan anländer till mig i mitten av juli. Så jag får helt enkelt vänta ytterligare några veckor. Visst skulle jag kunna avbryta ordern och beställa från någon annan AD eller gråhandlare i Europa, som har klockan i lager. Men jag värdesätter ändå att handla den i Sverige och har dessutom fått ett gott mycket gott bemötande av säljaren ända sedan beställningen.
Jävligt kool! Du ser ju ut att använda dina dykare som det är tänkt.Fan vilken go bild ändå!
![]()
Inte jag på bilden, det är Vincenzo Ferri som är Squales nya ambassadör! Önskar att det var jag...Jävligt kool! Du ser ju ut att använda dina dykare som det är tänkt.
Älskar Matic på shark mesh! Bättre än så blir det inte, eller hur @Von?Ett sharkmesh blev ju riktigt trevligt på den här.
![]()
Hehe, men det är en frän sport det där. Hade vart kul att testa, synd bara att man bor på fel breddgrader.Inte jag på bilden, det är Vincenzo Ferri som är Squales nya ambassadör! Önskar att det var jag...
![]()
Ja, här ser man ju knappt handen framför sig på typ fem meter, hehe.Hehe, men det är en frän sport det där. Hade vart kul att testa, synd bara att man bor på fel breddgrader.
Jag snodde den idén rakt av!Men det blev en bra bakgrund!
![]()
Älskar Matic på shark mesh! Bättre än så blir det inte, eller hur @Von?![]()
AD nämnde att det var en annan person som väntat sedan februari på sin Squale (dock inte Matic)… Så visst inser jag att det finns en reell risk att klockan blir ytterligare försenad. Jag får ta ställning till hur det blir när jag får nästa besked. Men just nu finns det åtminstone en liten förhoppning om att den dyker upp om några veckor. Tack för att du håller tummarna!Jag håller tummarna att de håller vad de lovar. Vet att tidigare ADn blev lovad leveranser som aldrig kom. Tror att de som beställde polerad mesh fick vänta 9mån! på att få dem. Att leverans kommer andra halvan av juli känns lite tufft mtp att det då är semestertider men håller tummarna för dig.
Ohh, @TobiasD du efterfrågade ju en sån!Ännu en version på full lume från Squale! Denna gång "white milk".
![]()
Jajamensan - när jag fick Info om Full Lume:n sa jag att jag också ville se en sådan med en vitare nyans. Kul att de nu har fixat detOhh, @TobiasD du efterfrågade ju en sån!![]()
Ska bli kul att se riktiga bilder på den men den ser riktigt fin ut!Jajamensan - när jag fick Info om Full Lume:n sa jag att jag också ville se en sådan med en vitare nyans. Kul att de nu har fixat det![]()
Helt plötsligt var ju den vita datumskivan helt okej ochså.Ska bli kul att se riktiga bilder på den men den ser riktigt fin ut!
Exakt!Helt plötsligt var ju den vita datumskivan helt okej ochså.
Riktigt snyggt med brun tavla på den där.Då fick man hem en chokladbitFörsta intrycket är wow och mumma!
Får bli sommarklockan det här, och höst, å vinter..
![]()
![]()
![]()
Jo, tack riktigt trevlig. Sköna skiftningar från mörkaste kakaobrunt till gyllene karamellsaffran allt efter dagsljusetRiktigt snyggt med brun tavla på den där.