Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt stor skillnad mot en annan som kedjeröker bort söndagsångesten på balkongen.........Tog med Maticen när vi åkte på en liten tripp med jobbet till Sarek och Skierfe-klippan med tillhörande landskap, helt fafking magiskt!
Ingen täckning där uppe så därför sen uppdatering idag....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det krävde dock över 1 mil cykling, 6 km vandring med full packning innan base camp i Aktse.
Sedan 8 km vandring med 770 höjdmeters stigning innan klippans topp kunde nås men det var det värt!
Skulle tro att den endast går att köpa av Watchgecko med den visar/tavel konfigurationen.![]()
Squale 20 ATMOS 1545 Automatic Divers Watch - NEARLY NEW
This watch is classed as “Nearly New”, which means that it is either a customer return or a former photo sample. As such it may have very minor signs of wear. However, it has still been checked to ensure that it is running perfectly, and it has a 6 month warranty. The Squale 20 ATMOS 1545 offers...www.watchgecko.com
”dealer exlusive” betyder?
Är väl samma som den här…?![]()
Squale 20 ATMOS 1545 Automatic Divers Watch - NEARLY NEW
This watch is classed as “Nearly New”, which means that it is either a customer return or a former photo sample. As such it may have very minor signs of wear. However, it has still been checked to ensure that it is running perfectly, and it has a 6 month warranty. The Squale 20 ATMOS 1545 offers...www.watchgecko.com
”dealer exlusive” betyder?
Hmm...du har rätt. Då har jag ingen aning vad de syftar påÄr väl samma som den här…?
![]()
20 ATMOS Black Ceramic - 1545 - SEL Bracelet
To many avid enthusiasts and professional divers alike, the 20 ATMOS collection from Squale has easily made its way to many watch collections as solid dive watch offerings that checked all the right boxes. This time round, Squale brought us their latest inclusion to the 20 ATMOS family, bringing...www.gnomonwatches.com
Märkligt formulerat av Watchgecko oavsett… Allt för att det ska låta så exklusivt som möjligt gissar jagHmm...du har rätt. Då har jag ingen aning vad de syftar pånågon som orkar skriva och fråga?
![]()
Jaså den har hamnat hos dig nu! Tack ska du ha, ser riktigt bra ut på dig.
Hmm...du har rätt. Då har jag ingen aning vad de syftar pånågon som orkar skriva och fråga?
![]()
Watchgecko skrev:the 20 ATMOS 1545 is a dealer exclusive that's only available from Squale authorised retailers, rather than directly from Squale.
Ja det blev såJaså den har hamnat hos dig nu! Tack ska du ha, ser riktigt bra ut på dig.![]()
Köpte 40mm pepsi varianten för 2 veckor sen just för att denna inte fanns i 40...... Vad ska man göra nu?!Känns som att Squale/Gnomon har lyssnat för nu kommer Tropic GMT i 40mm och på jubilee. Jag sålde ju min för att den var för stor men gillade den som fan i övrigt. Jaha, då hamnade denna också på villhöver-listan!
![]()
![]()
Jadu, lär ju kosta att byta om du köpte pepsin ny. Svårt att svara på!Köpte 40mm pepsi varianten för 2 veckor sen just för att denna inte fanns i 40...... Vad ska man göra nu?!
Dålig fart här. Landade denna idag. Inte fasen betalar jag över 100 lök för en Rolle.
![]()
![]()
![]()
Jävlar i min låda!Testar ännu ett band jag hade liggandes, tycker det lirar eller vad säger ni?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()