Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tropic 40mm anlände idag.
![]()
![]()
Tropic 40mm anlände idag.
![]()
![]()
Jävlar så snygg den var!
Det är från Feskarn här på forumet.Vad är det för gummi?![]()
Har inte användt den så mycket ännu.Jävlar så snygg den var!Riktigt bra val!
Hur är kvalitén på jubilee länken?
När kommer nästa Squale då?Kör ännu ett band jag redan hade och idag bli det ett grått canvas från Zuludiver, riktigt skönt faktiskt!
![]()
![]()
![]()
Det får räcka med en….har en annan och modern klocka på långsam ingång, fastnade i tullen från England, men av helt annan sort!När kommer nästa Squale då?![]()
Låter som du tänker byta ut länken!Har inte användt den så mycket ännu.
Men den är väl som tidigare tror jag.
Vet inte om jag gillar jubilee kom jag just på![]()
Nja den får va kvar oavsettLåter som du tänker byta ut länken!
Jag vet en som är intresserad..![]()
Jo man vill ju gärna ha alla originaldelar så förstår dig!Nja den får va kvar oavsett![]()
Min gröna 1521 är den klocka jag äger som får mest kommentarer från jobb-kollegor och andra. Roligt att den känns lite exklusivt också med limited från HK. Mesh-länken var jag tveksam till i början, men jag börjar gilla den!Hong Kong-Squale idag.
![]()
Kul att två har hittat till SverigeDenna är den klocka jag äger som får mest kommentarer från jobb-kollegor och andra. Roligt att den känns lite exklusivt också med limited från HK. Mesh-länken var jag tveksam till i början, men jag börjar gilla den!
Den som är på Matic är den klassiska Squale-hajen och den som är på 1545 är en modern tolkning av en som användes under en kortare period på 60-/70-talet. Finns lite andra varianter också men dessa två är de vanligaste. Jag tycker att den äldre är sjukt bra, gillar inte den moderna alls lika mycket.Märkte just att hajarna var väldigt olika på 1545 vs. Matic... Finns det fler varianter?
Intressant!Den som är på Matic är den klassiska Squale-hajen och den som är på 1545 är en modern tolkning av en som användes under en kortare period på 60-/70-talet. Finns lite andra varianter också men dessa två är de vanligaste. Jag tycker att den äldre är sjukt bra, gillar inte den moderna alls lika mycket.
Ja, lite så faktiskt, haha.Intressant!
Håller med dig angående den äldre hajen! Den moderna på 1545 kändes som en äldre människas tolkning av vad "dagens ungdom" gillar!![]()
Haha ja vem tusan väljer en ung och sur haj över en glad gammal sill?Ja, lite så faktiskt, haha.Den gamla ser mer ut som en glad sill som @Von brukar säga.
Idag blev det för övrigt en 1521a med den gamla loggan!
![]()