Grattis och välkommen tillbaka!Hej allihopa, nu är jag här igen![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Min gamla goding det där. Köptes och användes i OWGM 2020
![Smiling face with sunglasses :sunglasses: 😎](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png)
![Sign of the horns: medium-light skin tone :metal_tone2: 🤘🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f918-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och välkommen tillbaka!Hej allihopa, nu är jag här igen![]()
![]()
Tack! Ja det vet ju duNajsRiktigt bra den där
![]()
TackarGrattis och välkommen tillbaka!
Min gamla goding det där. Köptes och användes i OWGM 2020![]()
Enda året jag klarat en hel månad faktiskt!Tack! Ja det vet ju du
Tackar
Grymt, hade koll på att du haft den men visste inte att du utmande ödet i OWGM med den på handleden![]()
Haha riktigt bra jobbatEnda året jag klarat en hel månad faktiskt!Så ett bra betyg till modellen
![]()
Snyggt! Jag tycker att den kombinationen är oslagbar. Vad tycker du om kvalitén på gummit?
Ja den gör sig väldigt bra.Snyggt! Jag tycker att den kombinationen är oslagbar. Vad tycker du om kvalitén på gummit?
Tycker att gummiblandningen känns helt perfekt för den klockan. Hade det varit mjukare så hade det blivit för sladdrigt. Känns som mycket band för pengarna!Ja den gör sig väldigt bra.
Kvalitén känns bra, mjukt och följsamt. Bra pris också!
Ser ut som en 1553 (quartz).Vad är det här för modell?
![]()
Orologio squale originale | Subito
Orologio squale quartz 200 metri cassa a vite corona a vite.www.subito.it
Håller med, så då kan den vara 40mm alltså?Ser ut som en 1553 (quartz).
Ja, ca 40 borde den vara som max.Håller med, så då kan den vara 40mm alltså?![]()
Den växer mer och mer, spännande i all sin enkelhet trots allt
Samma här, tycker att det är ett bra lyft. Gillar verkligen texturen på vridringsinlägget, ser fint ut. Nu är det bara hajen som saknas!Den växer mer och mer, spännande i all sin enkelhet trots allt
Såg f.ö att den är exklusiv för Squale.ch så kommer ej skeppas vidare till återförsäljare (på gott och ont kanske)
Någon som sett bild från sidan av boetten ännu förresten, logga eller icke?
GrattisAnlände idag.
Ser tvärnajs ut, grattis!Anlände idag.
Sjukt läcker, grattis! Fler bilder tack!Anlände idag.
Den där är ju bara för läckerEn perfect match med Matic på vintage Tropic!
![]()
![]()
![]()
Får man fråga vad slutnotan hamnade på? Det är väl moms och tull och valutakurselände att handla från Schweiz antar jag?Anlände idag.
Kul att du gillar den, men det är ju bara en vanlig Matic!Den där är ju bara för läcker![]()
Haha ja det är ju det. Men en ”vanlig matic” är snyggKul att du gillar den, men det är ju bara en vanlig Matic!![]()
Spot on!Haha ja det är ju det. Men en ”vanlig matic” är snyggden på rasslig länk, carrera solbrillor, guldkedja, bakåtkammat hår, speedos och kulmage så är sommarlooken så gott som spikad!