• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kommer inte köpa just denna, men är glad att de håller sig till sina rötter och förbättrar vad de har. Så mycket bättre än alternativen. Ni som känner för att klaga kan tänka på att alternativet kunde sett ut såhär igen:

Screenshot_20220310-192831.jpg

Kommer inte köpa just denna, men är glad att de håller sig till sina rötter och förbättrar vad de har. Så mycket bättre än alternativen. Ni som känner för att klaga kan tänka på att alternativet kunde sett ut såhär igen:

Screenshot_20220310-192831.jpg
haha jo, men den där är i ärlighetens namn inte Squales påhitt. Vill inte ses som en gnällkorv men 1521 är bara så jäkla urvattnad tycker jag.
Önskar bara något nytt eller varianter på andra modeller också. Maticen t.ex som är en bättre klocka på alla sätt och vis enligt mig 🙂

haha jo, men den där är i ärlighetens namn inte Squales påhitt. Vill inte ses som en gnällkorv men 1521 är bara så jäkla urvattnad tycker jag.
Önskar bara något nytt eller varianter på andra modeller också. Maticen t.ex som är en bättre klocka på alla sätt och vis enligt mig 🙂
Håller med! Det är tråkigt, men det visar på att de vill jobba med sina rötter och fortsätta utveckla det som funkar. Matic blir säkert nästa modell som får en runda förbättringar ska du se!

• Like
Reactions: v0n
:O :O
7E12735A-B355-482D-BE29-D952E99881C4.png

edit: hittar inget om vad som sitter i?
nvm. Automatic Sellita SW 200-1 COSC Certified
Ställer mig till skaran som inte alls blev impad eller får något habegär. Snyggt förpackat och applicerade index gillar man ju, men som helhet känns detta återigen som ett trist släpp. Fan, det finns en sån jävla potential i det här varumärket som man inte riktigt utnyttjar.

Någon i tråden som är intresserad av att byta ett Squale Tropic 20mm mot ett Squale Mesh eller annat Squale gummi?

*Edit: självklart är ett köp också intressant :) *

Mitt band:

IMG_20220315_191510.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp