Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, tackEnligt Squale support säljs de inte längre, så du får nog leta efter second hand..
Ja men bara ihop med vridringen så det blir ganska dyrt tyvärr.Går det att köpa bund inlägg till 1521 från squale?
Kolla med Gnomon, de brukar kunna fixa lösa delar till Squale.Går det att köpa bund inlägg till 1521 från squale?
Vad går en komplett vridring på?Ja men bara ihop med vridringen så det blir ganska dyrt tyvärr.
Iallafall få dykare som är lika vackra och i ögonfallande som Squale. Ibland kommer jag på mig själv stirrandes ner i djupet av tavlanSquale måste ju på något sätt vara den ultimata klockan för solsemester
Gillar att matcha t-shirten och klockan..
Fasen, måste också byta till orange gummi på min, ser sjukt bra ut!
Tack, klart du ska Mycket bättre i verkligheten än på min bild, jag måste testa ett borealis snart också fast jag gillar verkligen klockan på orginalbandet men kul att byta liteFasen, måste också byta till orange gummi på min, ser sjukt bra ut!
Har ett sådant gummi på 20mm du kan få köpa till en billig peng. Tror det är bandet på länken här. Dra ett PM om du är sugen!Fasen, måste också byta till orange gummi på min, ser sjukt bra ut!
Har faktiskt funderat på att beställa ett till sånt gummi för de är sjukt bra! Behöver jag fler gummin..?Har ett sådant gummi på 20mm du kan få köpa till en billig peng. Tror det är bandet på länken här. Dra ett PM om du är sugen!
Edit: Såg i efterhand vem jag skrev till, du kommer nog redan sitta på det du vill ha
Gummi Honeycomb - Orange - Watchwear.se
"Honeycomb"-mönstrat gummi. Det är “quick release”-bandstift på denna modell, dvs inget verktyg krävs för byte av band. Material: FKM-gummi Bredd: 18mm/ 20mm / 22mm Längd: ca 80mm + 135mm Bredd vid spänne: 16mm / 18mm / 20mmwatchwear.se
Klart du behöver! Hellre dubbelt gummi än inget gummi som @Kreacon brukar säga!Har faktiskt funderat på att beställa ett till sånt gummi för de är sjukt bra! Behöver jag fler gummin..?
Ja, du har antagligen rätt. Vilket tropic menar du? Jag har testat alla (tror jag).Klart du behöver! Hellre dubbelt gummi än inget gummi som @Kreacon brukar säga!
Är det någon som har provat Squales tropic? Valde till det till 1521an men är lite småskeptisk.
Squales tropic med den klassiska looken är det bästa tropic jag testat. Ytan skimrar som siden och helt rätt taper.Klart du behöver! Hellre dubbelt gummi än inget gummi som @Kreacon brukar säga!
Är det någon som har provat Squales tropic? Valde till det till 1521an men är lite småskeptisk.
Ja, du har antagligen rätt. Vilket tropic menar du? Jag har testat alla (tror jag).
Aningen oklart men jag tror att det blev ett sånt här.Squales tropic med den klassiska looken är det bästa tropic jag testat. Ytan skimrar som siden och helt rätt taper.