Wow, den var cool. Posta gärna fler bilder på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, den var cool. Posta gärna fler bilder på den!
Looken på Erikas mn kan blir mycket bra till MM. Tycker den skall göras lite mer militärisk. Den blir för snygg annarsDet tror jag med Testade ett Erikas mn och det passade fint. Ska beställa ett som färgmatchar lite bättre bara. Är ganska topptung så krävs lite styvare mn-band och då är det Erikas som gäller.
Ja precisBättre än förra gången, men inte helt övertygad. Svår klocka att få till rätt, då den är så tjock
Plastband alltså? Står ju t.o.m kautschuk på baksidan. Okej pris iaf...just nu.Ingen här som blivit av med en 1545 quartz på Hirschgummi?
Quartz Squale H 1545
Utropspris: 1500 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-08-20 14:21:45. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Den sista du nämner tror jag inte är/var en "riktig referens" utan ett hopkok/specialare. Vilken ÅF snackar vi om?Halloj! Eftersom jag är fruktansvärt sugen på en Matic och nyfiken på lite orange har jag googlat och hittar dessa. orangea index svart vridring alt vanliga index och orange vridring. Dessa från Squales hemsida.
Men jag hittade även en med orange index och vridring hos ÅF. Antar att det är en äldre modell som utgått, någon som vet mer om den?
Jura watches, intensivgooglat ett par dagar o snubbla in då jag såg den. Matic it is då, perfekt höstklockaDen sista du nämner tror jag inte är/var en "riktig referens" utan ett hopkok/specialare. Vilken ÅF snackar vi om?
Ska du bara ha en så är Matic det givna valet imo. 1521 är fin men Matic är verkligen snäppet upp allt
Här får du en till bara för att du älskar valmöjligheter så mycket, opa!Jura watches, intensivgooglat ett par dagar o snubbla in då jag såg den. Matic it is då, perfekt höstklocka
Oj, jag skulle köpa DWn dirrrrrrekt om det var en Matic jag var ute efter!Här får du en till bara för att du älskar valmöjligheter så mycket, opa!
SQUALE (Swiss) Ref. MATICDWBK ‘Thalassa’ Black 60ATM 600m Ltd. Ed. Diving Watch – Sellita Cal. SW 200-1 – Localtime Watches, Straps & Accessories
Watches, Straps, Accessories & Partsgregoriades.com
INte jag, ingen skev fenlös haj på tavlan = ingen SqualeOj, jag skulle köpa DWn dirrrrrrekt om det var en Matic jag var ute efter!
hahaha, på riktigt? italienare vettu
Skit i hajjen fifan, den var svinsnygg å ska man ändå inte ha en av de blingiga färgerna så är ju borstat kung!INte jag, ingen skev fenlös haj på tavlan = ingen Squale
Si si.. jag vet, jag vet. Stronzohahaha, på riktigt? italienare vettu
"skit i haje..." , va? @MaBr hjälp?Skit i hajjen fifan, den var svinsnygg å ska man ändå inte ha en av de blingiga färgerna så är ju borstat kung!
Man är en hedning om man köper en Matic eller 1521 utan hajen! Det knappt en Squale utan den."skit i haje..." , va? @MaBr hjälp?
Är i samma fas, började googla/youtuba Squale förra veckan och nu är en Matic på väg.Jura watches, intensivgooglat ett par dagar o snubbla in då jag såg den. Matic it is då, perfekt höstklocka
Exakt. Om ingen lyssnar på MrSquale så vet jag inte var världen är på väg, begrips @Glantzen ? Pezzo di merdaMan är en hedning om man köper en Matic eller 1521 utan hajen! Det knappt en Squale utan den.
Kul! Grattis! Jag har redan 3 klockor påväg så jag har lovat mig själv att avvakta till Oktober iaf..Är i samma fas, började googla/youtuba Squale förra veckan och nu är en Matic på väg.
Då har du iallafall gott om tid att leta upp den perfekta färg-/bandkombon!Kul! Grattis! Jag har redan 3 klockor påväg så jag har lovat mig själv att avvakta till Oktober iaf..
skrattar högt åt mig själv på ett hånande sätt
senza squale, no squaleExakt. Om ingen lyssnar på MrSquale så vet jag inte var världen är på väg, begrips @Glantzen ? Pezzo di merda
Jag äger ju faktiskt en utan hajen men jag ska erkänna att det inte är samma känsla utan den. De andra har dock hajen så en av tio får vara okej.Exakt. Om ingen lyssnar på MrSquale så vet jag inte var världen är på väg, begrips @Glantzen ? Pezzo di merda
Vilken variant blev det för dig då, eller blir det överraskning?Då har du iallafall gott om tid att leta upp den perfekta färg-/bandkombon!
För mig kommer vridringarna i den här ordningen. Kan vara färgad av historien på de två första.Vilken variant blev det för dig då, eller blir det överraskning?
Jag säger bra köp hursomhelst Squales finest, vridringarna är magiskt vackra, kanske vackraste i hela branschen, eller vad säger ni andra?
Jag knep en vänlig forummedlems gråa Matic och fick också ett bra pris på hans Isofrane, vilket jag tror blir en perfekt kombo. Ska dunka upp bilder i tråden när den kommer, jag är väldigt nyfiken! Jag var nära att hugga en 1521 men blev ordentligt sugen på en Matic efter ungefär ett dussin videor på tuben som hyllade just denna modell. Intresset för Squale som tillverkare väcktes dock - såklart - av denna eminenta och bildtäta tråd!Vilken variant blev det för dig då, eller blir det överraskning?
Jag säger bra köp hursomhelst Squales finest, vridringarna är magiskt vackra, kanske vackraste i hela branschen, eller vad säger ni andra?